Melodi med kædesav
Fra : Yaks

Dato : 13-08-05 22:00

Et hurtigt spørgsmål for rmusikelskere.

Hvem var det der for en del år siden lavede et nummer med kædesav, og hvad
hed nummeret?

Poul T

Fra : Peter Juhl

Dato : 13-08-05 23:09

Yaks wrote:

> Hvem var det der for en del år siden lavede et nummer med kædesav,
> og hvad hed nummeret?

Jackyl: The Lumberjack Song eller Plasmatics: Butcher Baby

Fra : Ginge

Dato : 14-08-05 10:43

"Peter Juhl" <spam.min@postkasse.dk> skrev i en meddelelse

> Jackyl: The Lumberjack Song eller Plasmatics: Butcher Baby

en rigtig kædesav med musik:

http://www.compfused.com/directlink/154/

Per

Fra : Steen Jensen

Dato : 13-08-05 23:18

Yaks <trosborgxyz@hotmail.com> wrote:

> Hvem var det der for en del år siden lavede et nummer med kædesav, og hvad
> hed nummeret?

Jackyl - Lumperjack
--
Steen

isteen.smartlog.dk

Fra : Thomas

Dato : 14-08-05 00:33

"Yaks" <trosborgxyz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Et hurtigt spørgsmål for rmusikelskere.
>
> Hvem var det der for en del år siden lavede et nummer med kædesav, og hvad
> hed nummeret?
>
> Poul T

Ellers var det John og Aage med 'Chainsaw boogie'

mvh. Thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-08-05 10:37

> [...]
> Et hurtigt spørgsmål for rmusikelskere.
>
> Hvem var det der for en del år siden lavede et nummer med kædesav, og hvad

____________

Det var den Sydtyrolske eller østrigske slagergruppe DE RANDFICHTEN. De
havde enorm succes med den over hele Tyskland, både blandt folk som kunne
lide slagermusik og dem som kunne lide popRock. Den var det som nogle folk
vist nok kalder "kult".

Den hedder: LEBT DEN DR. ALTE HOLZMICHL NOCH

Den spilles jo ustandseligt, men sidst jeg så den foregik den ved et
savværk. I omkvædet gik en af sangerne helt amok med en kædesav. Til sidst i
sangen faldt han om af anstrengelse.

Hilsen Åge

Fra : Sune

Dato : 14-08-05 11:40

> [...]
>
> Den spilles jo ustandseligt, men sidst jeg så den foregik den ved et
> savværk. I omkvædet gik en af sangerne helt amok med en kædesav. Til sidst

Tror du selv på at det er den der menes Tåge

Fra : Yaks

Dato : 14-08-05 20:23

Hejsa

Takker mange gange for hjælpen.