Golden Avatar
Fra : Familien Nielsen

Dato : 08-08-05 22:19

er der nogen som kender plade/plader der går under betegnelsen "Golden
Avatar". Hvad jeg selv er kommet frem til er det musik af religiøs art
produceret af George Harrison, Stevie Wonder m.fl.

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 09-08-05 05:55

Familien Nielsen skrev i meddelelsen <42f7cb9b$0$148$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
>er der nogen som kender plade/plader der går under betegnelsen "Golden
>Avatar". Hvad jeg selv er kommet frem til er det musik af religiøs art
>produceret af George Harrison, Stevie Wonder m.fl.

Uh-oh...det lyder som om at det kunne være noget Hare Krishna-halløj...

hvm

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-08-05 11:06

"Familien Nielsen" <famniel@mail.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen som kender plade/plader der går under betegnelsen "Golden
> Avatar". Hvad jeg selv er kommet frem til er det musik af religiøs art
> produceret af George Harrison, Stevie Wonder m.fl.

Jeg kan da ikke huske, om ikke den er en eller anden form for Soundtrack.
Men det kan være jeg forveksler den med Night Hawk, tror jeg den hedder, men
skal da prøve at kigge efter, når jeg finder frem til dem. For jeg har vist
dem begge stående, et eller andet sted.

M.V.H.....Benny..

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 09-08-05 15:24

> [...]
> Avatar". Hvad jeg selv er kommet frem til er det musik af religiøs art
> produceret af George Harrison, Stevie Wonder m.fl.

Jeg blev engang prakket en LP på af en eller anden Hare Krishna gut, der
vandrede rundt på en gågade et eller andet sted, og titlen du nævner kunne
godt være den. I hvert fald var netop de to herrer du nævner en væsentlig
del af "salgstalen". Men de havde i virkeligheden intet med pladen at gøre,
ud over at producenten havde fået lov at skrive deres navne på coveret!

Det er ganske mange år siden, omkring 1978.

mvh

Steen Lindkvist Nielsen

Fra : bonfils

Dato : 09-08-05 17:39

"Steen Lindkvist Nielsen" <slindkvi@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> coveret!
>
> Det er ganske mange år siden, omkring 1978.

Ja, jeg husker at have set sådan en Krishna-skive med en tekst henad:

"Special thanks to [indsæt berømtheders navne her] for inspiration!"

--
bonfils
http://kim.bonfils.com