Kaj og Andrea
Fra : Jacob Jensen

Dato : 02-08-05 21:32

Er der nogle som ligger inde med akkorder/noder til al denne supergode
musik?

Jacob

Fra : Karina

Dato : 02-08-05 23:54

Hej Jacob,

> Er der nogle som ligger inde med akkorder/noder til al denne supergode
> musik?

Prøv at spørge Ole Kibsgaard og Jeppe Kaas

Mvh
Karina

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-08-05 15:54

Karina skrev:

>Prøv at spørge Ole Kibsgaard og Jeppe Kaas

Det supergode var da dengang da Povl Kjøller havde med det at gøre.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jacob Jensen

Dato : 03-08-05 19:30

> Det supergode var da dengang da Povl Kjøller havde med det at gøre.

Kajs Søsang er det ypperste så det er vi nok enige om. Jeg snakker om denne
her cd (fra cddb):

Kaj Og Andrea / Kaj og Andrea
Year: 1989
1.Kaj's Sang (Instrumental)
2.Andrea's Sang
3.Kaj's Sang
4.Højre Venstre
5.Bakke Snagvendt-Sangen
6.2-minutter Sangen
7.Kaj's Søsang
8.Uge Sangen
9.Bondemanden
10.Rejsesangen
11.Kaj og Andrea's duet
12.Kaj's Sang
13.Andrea's Sang

Jacob

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-08-05 19:55

Jacob Jensen skrev:

>Kajs Søsang er det ypperste så det er vi nok enige om. Jeg snakker om
>denne her cd (fra cddb):
><snip>

Sjovt, jeg har en cd med samme titel og samme indhold, men den er
(gen-)udgivet i 1992 af Elap, indholdet står der at det er indspillet den
4.5.6. og 7. juni 1974.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jacob Jensen

Dato : 04-08-05 08:35

> Sjovt, jeg har en cd med samme titel og samme indhold, men den er
> (gen-)udgivet i 1992 af Elap, indholdet står der at det er indspillet den
> 4.5.6. og 7. juni 1974.

Samme her. Det jeg pastede var bare et hurtigt opslag på cddb.

Jacob

Fra : Karina

Dato : 04-08-05 11:27

> Samme her. Det jeg pastede var bare et hurtigt opslag på cddb.

Well... nu er Ole Kibsgaard jo "legeonkel" for Kaj og Andrea, og jeg ved,
at
han kan finde på at spille Andreas sang live, hvis han er ude at optræde,

det er stadig muligt, at han kan hjælpe dig... Ole er en flink mand, og du
kan ikke få mindre, end du allerede har.

Kig på hans hjemmeside www.olekibsgaard.dk - der står en mailadresse...
Men
du skal dog lige vide, at der kan gå dage, før han svarer, for han har
enormt travlt altid.

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Fra : Holst

Dato : 06-08-05 14:50

Karina wrote:

> [...]
> det er stadig muligt, at han kan hjælpe dig... Ole er en flink mand, og du
> kan ikke få mindre, end du allerede har.

Det var nok nemmere at tage et smut forbi biblioteket. Det ville være
meget overraskenede, hvis akkorder og noder til disse sange ikke er
blevet udgivet.

Fra : Jacob Jensen

Dato : 06-08-05 17:12

> Det var nok nemmere at tage et smut forbi biblioteket. Det ville være
> meget overraskenede, hvis akkorder og noder til disse sange ikke er blevet
> udgivet.

bibliotek.dk giver mig ikke noget og den er da vist ellers ret omfattende
(komplet?)

Jacob

Fra : Jette

Dato : 06-08-05 17:35

Jacob Jensen <omo@adslhome.dk> wrote:
> bibliotek.dk giver mig ikke noget og den er da vist ellers ret
> omfattende (komplet?)

Bibliotek.dk er så komplet som den slags nu kan været. Hvis en udgivelse af
et værk, hvadenten dansk eller udenlandsk, bliver optaget i
nationalbibliografien bliver det også registeret i bibliotek.dk Det er dog
ingen garanti for at bibliotekerne indkøber værket til udlån, der er der en
masse andre faktorer der også spiller ind. Jeg kan dog sige så meget at det
er yderst sjældnet at folkebibliotker køber værker ind der ikke er med i
nationalbibliografien. Men når det sker registerer biblioteket selv værket i
deres onlinekatalog og så kommer værket med i bibliotek.dk alligevel.
Nu er jeg som det nok kan gættes af ovenstående bibliotekar og jeg har tidl.
i forbindelse med arbejde forgæves har søgt efter noder til Kaj og Andrea.
Det er ganske vist et par år siden, men det kan desværre kun betyde at de
_ikke_ er udgivet og/eller registeret.
Jeg kan naturligvis ikke afvise at de rent faktisk er udgivet på et
tidspunkt, men så er de ikke optaget i nationalbibliografien der gør at de
bliver registreret.

Med venlig hilsen
Jette

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-08-05 17:21

Jacob Jensen skrev:

>bibliotek.dk giver mig ikke noget og den er da vist ellers ret omfattende
>(komplet?)

måske at de er i en af dem med Povl Kjøller

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jacob Jensen

Dato : 07-08-05 10:09

> Kig på hans hjemmeside www.olekibsgaard.dk - der står en mailadresse...
> Men
> du skal dog lige vide, at der kan gå dage, før han svarer, for han har
> enormt travlt altid.

Ole har ingen noder til deres sange.

Jacob