Magterret-fascismen, der nok dømmer undert~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-05 14:25

Magterret-fascismen, der nok dømmer undertegnede jøde

Mit og Glistrups idol, Georg Brandes, fastslog at man er jøde hvis man føler
sig som jøde - og han følte sig især som dansker.
Da jøde i høj grad betyder en forfulgt person, vil jeg vove den påstand .

- *at jer er den mest jødiske topakademiker i Danmark og Hannah Arendts "Vi
er alle lige skyldige i holocaust" bevises af den nuværende hetz mod mig,
som afslører de værste magterret-fascistiske mobbetendenser hos dansk
godhedsindustri* -
- hvor de fleste af mine naboer og andre stenkastere er ansat.

Mit blær at jeg som pensioneret gymnasielærer er "topakademiker" begrunder
jeg med, at jeg 11 gange har fået optaget indlæg i Ugeskrift for Læger. De
fleste danske læger drømmer om at få blot een artikel i som fineste
udmærkelse og tegn på videnskabelighed.

Mit elfte indlæg (for knap et år siden), som besvaredes rosende af overlæge
og redaktionsmedlem professor Steen Walter, var så provokerende som mine
indlæg om min privatiserede sæddonorformidling og lød

"SELVHJÆLP VEDR NATLIG VANDLADNING" Det sker, at ældre mennesker, der ofte
skal på toilettet om natten, falder undervejs til eller fra deres seng.
Blandt de mange gode tiltag imod inkontinens mener jeg følgende enkle tiltag
fortjener mere åbenhed og omtale overfor motiverede, ikkerigidt tænkende
plejehjemspatienter og andre patienter, og at det kan lette livet og øge
sikkerheden for virkelig mange danskere i forskellige aldersgrupper.
Man bør indenfor rækkevidde fra sin seng have et eller flere redskaber til
urinopsamling parat. Et marmeladeglas med skruelåg kan være velegnet. En
(evt skålformet sammenfoldet) moderne papirble med stor sugeevne er velegnet
for nogle. Nogle vil indvende, at der er fortrinlige bækkener og kolber i
brug på de institutioner, der behøver sådant. Jeg mener at disse ofte er for
store og klodsede og i mobiltelefonen og engangemballagernes tidsalder er
små lette bløde , men tilpas stive plastbære den rette løsning. Tilapsset
det enkelte individ. Tilbudt ligesom kommunernes socialcentre tilbyder
bleunderlag, uridomer og andre hjælpemidler. Begge mine forældre fik deres
død fremskyndet af ubehagelige natlige fald på hårdt toiletgulv og kunne
have haft gavn af løsningen, som her foreslået - ligesom afbrydelse af
søvnen bliver minimal, når man slumrende rækker ud, preser, sætter fra sig
og glider tilbage i drømmeland uden at have skiftet stilling på det tryggge
bløde leje.

Ni vinduer er stål/plexioglas forstærket efter et langt større antal
rudeknusninger begået af naboer og autonome/muslimer mod mit hus fra alle
sider. Fra baggårds-siden kan det kun være naboer, der har gjort det, og
kommunen opmuntrer dem til det ved at følge deres anbefalinger af urimelige
forbud mod min uskadelige livsstil. Man forlangte fx min tagterasse
nedrevet. Men det blev desavoueret af byggesagsafdelingen. Men kommunen
bliver ved at opdigte nedstyrningsfare og forlange ændringer, som jeg ydmygt
adlyder, selvom de er uden saglighed.

Talrige medier og debatører har i de store medier kaldt mig racist og
nazist, skønt jeg klart er en af de allermindst bioracistiske personer i
kongeriget, da jeg i fire år har bekæmpet sult og sygdom i muslimsk Afrika
og Asien for Danida og FN, og jer er asiatisk gift.

Da på en måned fire sådanne lodret løgnagtige injurier var i massemedier
anlagde jeg sag mod bagvaskelsen og vandt imod SF-MF Bashi Qureshi - men at
bl.a. EB vandt på teknisk finesse viser en fascistoid sammensværgelse imod
folk som mig, der er for samfundskritiske og bl.a. har ytret videnskabelig
tvivl vedr detaljer af holocaust-historieskrivningen. USA har fået
gennemført vidtgående international retsforfølgelse af folk som mig, og man
kan blive udleveret til andre lande selvom det ikke er strafbart her, og
sådant smitter af på systemets klapjagt på mig.

Der har de sidste ti år været extrem nedprioritering af vold og
opprioritering af sexisme i dansk retsvæsen. Det første for at skabe falsk
billede af etnisk harmoni. Det andet pga kvindesag og psykologvælde, der
behøver mange tvangsfjernede børn.

Det sidste har betydet afskaffelse af normale beviskrav når anmelder/vidne
er mindreårig eller kvinde, så justitsmordantal vedr bl.a. voldtægt og
pædofili må formodes tårnhøjt.
Derfor må det anses for temmelig sikkert, at jeg snart dømmes for
blufærdighedskrænkelse, selvom anmeldelsen er klart opdigtet, og dengang
påstand mod påstand håndteredes rationelt, ville sagen være arkivet
lodret."Al rimelig tvivl bør komme anklagede til gode og det er bedre at ti
skyldige går fri end at en uskyldig dømmes" er nok for perfektionistiske
principper vedr terrorister på Guantanamo - men her er der tale om sexistisk
kvinderharaltidret bavl med sandsynlighed nul udfra sund fornuft.

En pensioneret gymnasielærer med pletfri straffeattest vedr alt andet end
§266b-idealisme, som skriver indlæg som ovenstående
samfundsforbedringsforsøg , kan simpelthen ikke være en blufærdighedskrænker
vedr en vildtfremmed pige, der besigtiger lejlighed i et hus, hvor min kone
var hjemme og jeg er konsekvent usexet, fed, beskidt og ved, at selv et
intelligent forførelsesforsøg ville være helt uden chancer imod en 25-årig
sort muslimpige - på Nørrebro hvor alle ved at jeg er Islam-kritisk. Man
kan diskutere om jeg burde have undladt at spilde pigens tid med en
besigtigelse, da jeg næppe ville have udlejet til en sådan pige. At jeg
stjal nogle minutter af hendes liv.

Hertil er at sige
1. hun dukkede op mens jeg havde en familie på besøg og sad i haven, og
overfor disse gæster ville jeg ikke fremstå som racist, så jeg sagde "kom
igen om en time, når mine gæster er gået"
2. Ligesom Glistrup har boet sammen med sorte i USA, er jeg uden aversion
imod sorte, og måske pigen havde en interessant vestlig ægtemand eller
kæreste, der gjorde udlejning interessant.Jeg har et åbent sind, så jeg
ville ikke afvise hende, når hun måske var rejst langt for at se den
annoncerede 1+2 sal (på 94 m2 som en enlig pige næppe har råd til).

Ønsker vi det Danmark, der er ved at udvikle sig? Jeg ønsker lys på de
urimeligheder som jeg uden på nogen måde at søge provokation, kommer til at
fremprovokere. De bør til folks kendskab, så folk kan forstå, at de bør
stemme DF. Som er et totalt uracistisk parti, indtil Gyldendal og Højesteret
fik indført nysprog om at kulturracisme er en art racisme. Racisme bør ses
som Jeffersons, Churchills, Hitlers og Kiplings fordom om at sorte er født
uden evne til teknik m.m.

Betjentene der skreg i mit hjem så bevis i mine §266b-domme på at jeg ville
pigen ondt. De løj både dommene til omhandlende racisme og de løj antallet
til 6 i stedet for 3, idet de ikke kendte forskel på sigtelse og dom.

Massesuggestion lå bag de afskyelige Nyrnberglove 1935, for nationen
oplevedes consensus - helt som stenkast og injurier fra mange, mange sider
får mine fjender til at føle sig bestyrket i, at de har en hellig sag. At
rygter er cirkuleret i over ti år dvs nok til den halve hovedstad af min
bror og søster(bl.a. skriftligt til myndighederne, men grundløst) og nevøer
og mange andre om, at jeg skulle have skitzofren psykose mere end alle
civiliserede byboer har , indgår i det væv af løgne, som får betjente til at
opføre sig usagligt på en måde, der bestemt fortjener sammenligning med,
hvad ledte til Krystalnatten. Blot er hadet her fokuseret på et
promille-segment kun, især DF-idealister. og især en uorganiseret enspænder
som jeg, som man ved man kan pine uden at nogen beskytter. "Det er farligt
at være ufarlig" sagde Poul Henningsen..

Fra : Emil Rune

Dato : 02-09-05 16:29

> Magterret-fascismen, der nok dømmer undertegnede jøde

[snip snip snip - tonsvis af nonsens]

Syltetøjsskideren slår til igen. Utroligt at kunne gå fra noget ævl om
inkontinens over til noget ævl om hvordan hans stålruder (?) har fået et par
brosten.

Men kom glad, humoren er da ikke til at undgå (selvom jeg desværre tror
tågehovedet mener sit ævl helt alvorligt)

Fra : Lars Christensen

Dato : 02-09-05 18:50

Emil Rune skrev:

> [...]
>
>Men kom glad, humoren er da ikke til at undgå (selvom jeg desværre tror
>tågehovedet mener sit ævl helt alvorligt)

Put ham dog i dit kill-filter og lad ham skide i fred

--
Lars

Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-05 21:28

"Lars Christensen" <lars@lars.invalid> wrote in message

> Put ham dog i dit kill-filter og lad ham skide i fred

Når bøller smadrer ens ruder igen og igen, så er det for dumt at sætte glas
i, igen og igen, så i de oftest hærværkede vinduesåbninger i stueetagen af
mit hus, er der plexiglas og eller stålnet.
"Stålruder" er et ord du har opfundet.

Kan du angribe det citerede indlæg , som Ugeskrift for Læger optog og en
overlæge roste det i sit svar?. Vedr at erstatte toilet med marmeladeglas,
hvilket kan redde liv, pga de mange faldulykker på vej fra og til seng og
toilet hos urininkontinente plejehjemspatienter m.m.

"Aparte skal kanøfles", skriver HCA - han tog afstand fra det. Du er
tilhænger af mobning af afvigere, ligesom nazierne var?
Muslimer har aldrig opfundet ny teknologi, fordi de insisterer på nul
kreativitet, men Vesten og Kina-Japan har gavnet verden og opfundet ny
teknik, fordi de er tolerante og kun går imod farlig asocial afvigelse.
Mener du at der er noget farligt eller asocialt i at benytte
glas-med-skruelåg? Eller ble?
Socialcentrene leverer for millioner af kroner bleer til ældre inkontinente.
Det betyder de skal tortureres af at have lort og pis mast op af skridtets
sarte hud mange timer dagligt. Er socialcentrene ikke asociale og
marmeladeglas er en bedre løsning?
Man får let hudsvamp når fugtigheden er unaturlig høj op af huden.