Så er det jeres tur, piger !
Fra : JytteJ

Dato : 22-08-05 20:16

Til at kåre årets hotteste mandlige skuespiller.

1. Al Pacino
2. Daniel Day-Lewis
3. Paul Bettany
4. George Clooney
5. John Malkovich
6. Bruce Willis
7. Mel Gibson

JytteJ

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-08-05 21:16

On Mon, 22 Aug 2005 21:16:00 +0200, "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk>
wrote:

>Til at kåre årets hotteste mandlige skuespiller.
>
>1. Al Pacino
>2. Daniel Day-Lewis
>3. Paul Bettany
>4. George Clooney
>5. John Malkovich
>6. Bruce Willis
>7. Mel Gibson

ok, jeg tæller op :)

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-08-05 21:27

On Mon, 22 Aug 2005 21:16:27 +0100, Thomas Jespersen
<thomas@lucky-music.dk> wrote:

>ok, jeg tæller op :)

Skal der forøvrigt ikke sættes en deadline? Bare så der ikke er nogle
der kommer for sent.

Og forøvrigt here er digis score-system:

"Skriv en top 5, nummer 1 for 10 point, nummer 2 for 8 point, nummer 3
for 6 point, nummer 4 for 4 point og nummer 5 for 2 point"

Så skal det ikke være på samme måde med en top 5?

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 22-08-05 21:04

"Thomas Jespersen" <thomas@lucky-music.dk> skrev i en meddelelse

> Skal der forøvrigt ikke sættes en deadline? Bare så der ikke er
> nogle der kommer for sent.

Siden hvornår har deadlines forhindret folk i at komme for sent?

Jeg vil faktisk påstå at UDEN en deadline er der ingen der kommer
for sent...

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : JytteJ

Dato : 22-08-05 22:20

> ok, jeg tæller op :)

Der bliver vist ikke meget at tælle op !!

JytteJ

Fra : myggen

Dato : 22-08-05 20:23

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Til at kåre årets hotteste mandlige skuespiller.
>
> 1. Al Pacino
> 2. Daniel Day-Lewis
> 3. Paul Bettany
> 4. George Clooney
> 5. John Malkovich
> 6. Bruce Willis
> 7. Mel Gibson
>
> JytteJ

Er det tilladt at komme med navne der ikke står på listen? da ingen af mine
favoritter er derpå...

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-08-05 20:35

"myggen" <trine@pixiemachine.com> skrev i en meddelelse

> Er det tilladt at komme med navne der ikke står på listen? da ingen
> af mine favoritter er derpå...

Der er så meget, mænd ikke forstår...

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/16/05)

Fra : JytteJ

Dato : 22-08-05 22:14

"myggen" <trine@pixiemachine.com> skrev i en meddelelse

> "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Er det tilladt at komme med navne der ikke står på listen? da ingen af
> mine favoritter er derpå...

Så skidt da....

JytteJ

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 22-08-05 20:27

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Til at kåre årets hotteste mandlige skuespiller.
>
> 1. Al Pacino
> 2. Daniel Day-Lewis
> 3. Paul Bettany
> 4. George Clooney
> 5. John Malkovich
> 6. Bruce Willis
> 7. Mel Gibson

Hvad er meningen med denne kønsdiskrimination? (emnetitlen)

Du stemte da også med, da det var hotte babes, der skulle stemmes på?

Mikkel

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-05 20:43

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> wrote in message
> "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er meningen med denne kønsdiskrimination? (emnetitlen)
>
> Du stemte da også med, da det var hotte babes, der skulle stemmes på?

Og jeg vil mene, at en liste over alle tiders flotteste filmfyre er
meningsløs udeb Cary Grant og Paul Newman.

Per V.

Fra : JytteJ

Dato : 22-08-05 22:16

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er meningen med denne kønsdiskrimination? (emnetitlen)
>
> Du stemte da også med, da det var hotte babes, der skulle stemmes på?

Jo da, men det var noget H E L T andet!

JytteJ

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 23-08-05 01:32

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> "Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Jo da, men det var noget H E L T andet!

Øh, nå...

Så skal jeg undlade at fortælle, at jeg ville have stemt på:

Gael Garcia Bernal
Jude Law
Paul Bettany
George Clooney
Mads Mikkelsen

Mikkel

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 23-08-05 15:14

> Øh, nå...
>
> Så skal jeg undlade at fortælle, at jeg ville have stemt på:
>
> Gael Garcia Bernal
> Jude Law
> Paul Bettany
> George Clooney
> Mads Mikkelsen

Aaaaaargh... jeg glemte min all time preferido:
Javier Bardém http://www.imdb.com/name/nm0000849/
i f.eks.: Kødet skælver, Mar adentro/Sea inside og Jamón Jamón.

Så må Mads Mikkelsen ryge af listen.

Mikkel

Fra : Mille

Dato : 23-08-05 23:18

Brad Pitt
Johnny Depp
Jude Law
Colin Farrel
James Spader
KH Mille

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 30-08-05 21:00

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> mælte sligt:
>"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev:

>Så skal jeg undlade at fortælle, at jeg ville have stemt på:

> [...]

Jeg tillader mig at stjæle de to første fra Mikkels liste:

1. Gael García Bernal (han er helt, helt fantastisk)
2. Orlando Bloom
5. Brad Pitt
3. Matt Damon
4. Jude Law

Runners up: Leonardo DiCaprio, Jake Gyllenhaal, Jonathan Rhys-Meyers,
Seann William Scott, Jared Leto, James Marsden, Chad Michael Murray,
Ashton Kutcher m.fl.

/Rasmus
--
"What kind of man wears Armor hot dogs?"

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 01-09-05 09:16

Rasmus Underbjerg Pinnerup wrote:
> [...]
>

> Jeg tillader mig at stjæle de to første fra Mikkels liste:
>
> 1. Gael García Bernal (han er helt, helt fantastisk)

Har du så hørt om den kommende Babel: http://www.imdb.com/title/tt0449467/ ?

Den har to af dine favoritter i samme film.

For the record: Jeg skiftede hurtigt Mads Mikkelsen ud med Javier
Bardem. Ham er jeg vildt imponeret af. Både når han spiller flot ung fyr
(Jamón, jamón), når han spiller falleret, gammel og halvfed (Los lunes
al sol), og når han spiller handicappet (Mar adentro).

Mikkel

Fra : Mette

Dato : 22-08-05 20:47

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Til at kåre årets hotteste mandlige skuespiller.

1. George Clooney
2. Tom Cruise
3. Rupert Everett
4. Robert Redford
5. Mel Gibson

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-08-05 21:23

Mette wrote:

> 1. George Clooney
> 2. Tom Cruise
> 3. Rupert Everett
> 4. Robert Redford
> 5. Mel Gibson

Sjovere end hvem der vinder, er at se gennemsnitsalderen på de kvindelige og
mandlige kandidater (Ghitta er vist en freak occurence, så ehnde se vi lige
bort fra

Fra : JytteJ

Dato : 22-08-05 22:19

> Sjovere end hvem der vinder, er at se gennemsnitsalderen på de kvindelige
> og mandlige kandidater (Ghitta er vist en freak occurence, så ehnde se vi
> lige bort fra

Hvordan kan du vide det ? der er jo stort set ikke nogen som er kommet med
kandidater.
Skyldes det at mænd tror de bliver beskyldt for at være bøsser, hvis de
synes at George Clooney er en dejlig steg ?

JytteJ

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-08-05 22:31

JytteJ wrote:

> Hvordan kan du vide det ? der er jo stort set ikke nogen som er kommet med
> kandidater.

Jeg har spået det i nogle indvolde fra en kylling

> Skyldes det at mænd tror de bliver beskyldt for at være bøsser, hvis de
> synes at George Clooney er en dejlig steg ?

Øh nej. Det skyldes en oprigtig nysgerrighed.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 23-08-05 01:26

> [...]
> Skyldes det at mænd tror de bliver beskyldt for at være bøsser, hvis de
> synes at George Clooney er en dejlig steg ?

Eller at du kun inviterede pigerne til at være med til at stemme?

Mikkel

Fra : ML-78

Dato : 23-08-05 05:00

JytteJ skrev:

> Skyldes det at mænd tror de bliver beskyldt for at være bøsser, hvis
de
> synes at George Clooney er en dejlig steg ?

Hvis en mand synes George Clooney er en dejlig steg, så er han
sandsynligvis bøsse.

ML-78

Fra : AJC

Dato : 23-08-05 12:28

"ML-78" <nneewwss@DELETETHISkabelmail.dk> wrote in news:430a9f7c$0$22501
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> de
>
> Hvis en mand synes George Clooney er en dejlig steg, så er han
> sandsynligvis bøsse.

Nej, så *er* han bøsse!
Som heteroseksuel mand kan man altså ikke se, om en mand er smuk, sexet
eller ej.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 23-08-05 15:10

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse

> Nej, så *er* han bøsse!
> Som heteroseksuel mand kan man altså ikke se, om en mand er smuk, sexet
> eller ej.

Hvor mange % af jordens mandlige befolkning vil du så påstå er 100%
heteroseksuelle?

Det kan da ikke blive mange, med den definition du forsvarer.

Mikkel

Fra : AJC

Dato : 23-08-05 15:28

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> wrote in news:430b2f3e$1$18649
$14726298@news.sunsite.dk:

> "AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse

> Hvor mange % af jordens mandlige befolkning vil du så påstå er 100%
> heteroseksuelle?

Hvor skulle jeg vide det fra?
Det bliver jo mere og mere "in" at være/blive bøsse.

> Det kan da ikke blive mange, med den definition du forsvarer.

Antallet er nok stærkt faldende.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 23-08-05 15:37

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse
> "Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> wrote in news:430b2f3e$1$18649
> $14726298@news.sunsite.dk:

> Hvor skulle jeg vide det fra?

Du synes at vide meget om bøsser.

> Det bliver jo mere og mere "in" at være/blive bøsse.

Prøv med: accepteret.

> Antallet er nok stærkt faldende.

Eller: det har aldrig været så højt, som "de" har bildt os ind.

Mikkel

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-08-05 17:53

"AJC" <stillvirgin@age42> wrote in message
> [...]
> $edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Nej, så *er* han bøsse!
> Som heteroseksuel mand kan man altså ikke se, om en mand er smuk, sexet
Nå ja, hvad kunne man vente andet fra den kant. SUKKKKKK....

Per V.

Fra : AJC

Dato : 23-08-05 18:02

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in news:430b546d$0$37034
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> "AJC" <stillvirgin@age42> wrote in message

> Nå ja, hvad kunne man vente andet fra den kant. SUKKKKKK....

Jeg sørger bare for ikke at skuffe dig.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 23-08-05 01:26

Lars Hoffmann wrote:

> Sjovere end hvem der vinder, er at se gennemsnitsalderen på de
> kvindelige og mandlige kandidater (Ghitta er vist en freak occurence, så
> ehnde se vi lige bort fra

Det har en fuldstændig naturlig forklaring.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 23-08-05 01:30

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>>> 2. Tom Cruise
>>> 3. Rupert Everett
>>> 4. Robert Redford

> Det har en fuldstændig naturlig forklaring.

Det må så være: Piger synes (ofte) faderfiguren er sexet. Drenge synes ikke
(nær så
tit), at moderfiguren er sexet.

Lyder plausibelt. Det er jo også det han synger: "I will be your father
figure"...

(sang George Michael til sin (dengang) kvindelige kæreste...).

Mikkel

Fra : IMB

Dato : 23-08-05 09:20

> [...]
> meddelelse news:430a6c86$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Det må så være: Piger synes (ofte) faderfiguren er sexet. Drenge synes

Alternativt at kvinder ser mere på indholdet end på gavepapiret, mens
mænd finder at indpakningen er vigtigst?

(Minder om min søn sidste jul. En papkasse kan være noget mere
interessant end en batteridrevet Byggemand Bob som kan sige noget - og
meget mindre skræmmende

Eller at kvinder tænder på gode gener og gode gener viser sig bedst på
mænd som har nået en vis alder og som (stadig) har magt og agt.

--
Inger Marie Brunsgaard
Please remove "nospam_" from my email adress if you reply to my message

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 23-08-05 09:59

"IMB" <im@nospam_brunsgaard.dk> skrev i en meddelelse

> Alternativt at kvinder ser mere på indholdet end på gavepapiret, mens
> mænd finder at indpakningen er vigtigst?

Ja, det var da så en lidt venligere forklaring (over for kvinderne). Ind
imellem er jeg også optimistisk nok til at tro, at kvinder har mindre
overfladiske kriterier end de fleste mænd ynder at bringe til torvs. De
kvindelige stemmer på Schwartzenegger og andre action-helte her i gruppen
får mig dog til at tvivle på at den forklaring er det afgørende. På den
anden side står den vel ikke i modsætning til det forrige bud, for "far" var
vel også verdens klogeste (ædleste etc.) mand, da kvinderne var små. Man kan
i øvrigt spekulere over, hvorfor så mange kvinder kalder sig for "piger" når
de taler om mænd...

> (Minder om min søn sidste jul. En papkasse kan være noget mere
> interessant end en batteridrevet Byggemand Bob som kan sige noget - og
> meget mindre skræmmende

(Hæhæ... Fra fulde børn skal man høre sandheden... ?).

> Eller at kvinder tænder på gode gener og gode gener viser sig bedst på
> mænd som har nået en vis alder og som (stadig) har magt og agt.

Lyder som en psedu-neodarwinistisk forklaring a la Tor Nørretranders...

Mikkel

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 23-08-05 18:41

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:

> Lyder som en psedu-neodarwinistisk forklaring a la Tor Nørretranders...

Det er en dejlig politisk ukorrekt forklaring.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : AJC

Dato : 23-08-05 12:25

IMB <im@nospam_brunsgaard.dk> wrote in

> "Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> wrote in

> Alternativt at kvinder ser mere på indholdet end på gavepapiret, mens
> mænd finder at indpakningen er vigtigst?

Sådan har jeg det slet ikke og jeg er mand (fysisk ihvertfald).
Jeg er f.eks. også typen, som ikke kan tåle at se sørgelige film, uden at
jeg har meget svært ved ikke at fælde en tåre eller to og heldigvis for
det. Jeg ville ikke være foruden.

Fra : JytteJ

Dato : 24-08-05 00:42

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> "Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Det må så være: Piger synes (ofte) faderfiguren er sexet.

Må jeg være fri - jeg er 51

JytteJ

Drenge synes ikke

Fra : Jim Andersen

Dato : 24-08-05 09:05

JytteJ wrote:

> Må jeg være fri - jeg er 51

Og ?

/jim

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 23-08-05 09:42

> Sjovere end hvem der vinder, er at se gennemsnitsalderen på de kvindelige
> og mandlige kandidater (Ghitta er vist en freak occurence, så ehnde se vi
> lige bort fra

Årh det ved jeg nu ikke, Kirsten Walther kunne også være kommet med, hvis
bare hun havde kunnet holde sin kæft!

Mikkel

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-08-05 18:20

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:

> Årh det ved jeg nu ikke, Kirsten Walther kunne også være kommet med, hvis
> bare hun havde kunnet holde sin kæft!

Sick fuck - hun har været død i snart 8 år!

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 24-08-05 18:29

> Sick fuck - hun har været død i snart 8 år!

Ja, og SÅ kunne hun holde kæft, nicht wahr?

Mon ikke Keld alligevel savnede hende, da hun ikke var der mere (sidste
Olsenbanden-film). Det gjorde jeg i hvert fald. Man kom jo til at holde af
hende. Lidt ligesom med de skrappe kvinder i éns egen familie

Mikkel

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-08-05 18:35

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:

> Ja, og SÅ kunne hun holde kæft, nicht wahr?

Hehe

> Mon ikke Keld alligevel savnede hende, da hun ikke var der mere (sidste
> Olsenbanden-film). Det gjorde jeg i hvert fald. Man kom jo til at holde af
> hende. Lidt ligesom med de skrappe kvinder i éns egen familie

Minder mig om et Ford Fairlane citat: "some people play hard to get, I play
hard to want"

Fra : JytteJ

Dato : 22-08-05 22:17

"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse

> "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
>
> 1. George Clooney
> 2. Tom Cruise
> 3. Rupert Everett
> 4. Robert Redford
> 5. Mel Gibson

Endelig een som går til sagen med alvor.

JytteJ

Fra : myggen

Dato : 22-08-05 21:25

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Til at kåre årets hotteste mandlige skuespiller.
>
> 1. Al Pacino
> 2. Daniel Day-Lewis
> 3. Paul Bettany
> 4. George Clooney
> 5. John Malkovich
> 6. Bruce Willis
> 7. Mel Gibson
>
> JytteJ

1. Kevin Bacon (især i "the woodsman")
2. Tom Hanks (især i "forrest gump", "philidelphia", "den grønne mil", "cast
away", "the terminal" - og forhåbentligt også for "da vinci code")
3. Denzel Washington (især i "man on fire", "philidelphia", "malcolm x")
4. Jamie Foxx (især i "ray", "collateral")

Fra : MGA

Dato : 22-08-05 21:59

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Til at kåre årets hotteste mandlige skuespiller.
>
> 1. Al Pacino
> 2. Daniel Day-Lewis
> 3. Paul Bettany
> 4. George Clooney
> 5. John Malkovich
> 6. Bruce Willis
> 7. Mel Gibson
>
> JytteJ

Arnold Schwarzenegger for ever!

Mette

Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 22-08-05 22:32

"ok jeg vil også

1. Ewan Mcgregor

2. Johnny Depp

3. Paul Bettany

4.Eric Bana

og Viggo Mortensen som Aragorn( gælder det?)

Fra : IMB

Dato : 23-08-05 08:20

"Elsebeth Frederiksen" <sleepflower@stofanet.dk> wrote in news:430a43af$0
$1184$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> og Viggo Mortensen som Aragorn( gælder det?)

Hvis det gør, så stemmer jeg på David Prowse med James Earl Jones stemme
som Darth Vader

Høj, mystisk og mørk. Det må da være det hotteste

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 23-08-05 09:36

> [...]
> som Darth Vader
>
> Høj, mystisk og mørk. Det må da være det hotteste

*LOL*! Imponerende "selverkendelse"

Mikkel

Fra : AJC

Dato : 23-08-05 12:29

> [...]

> som Darth Vader
>
> Høj, mystisk og mørk. Det må da være det hotteste

Yes, black is the colour!

Fra : Zeki

Dato : 22-08-05 21:59

1. Steve Bushemi
2. Gerard Depardieu
3. Nicolas Bro
4. Joey Pesci
5. Dustin Hoffmann

Wild cards: Ewan McGregor, Gary Oldman, Brad Pitt, Jude Law, Cary Grant og
Sean Connery.

Fra : GasHunter

Dato : 22-08-05 23:04

1. Paul Newman

2. Jean-Marc Barr

3. Guy Pearce

4. Matt Damon

5. Gary Oldman

Andreas

Fra : digi

Dato : 23-08-05 02:38

wrote:

>Til at kåre årets hotteste mandlige skuespiller.
>
>1. Al Pacino
>2. Daniel Day-Lewis
>3. Paul Bettany
>4. George Clooney
>5. John Malkovich
>6. Bruce Willis
>7. Mel Gibson
>
>JytteJ

Hej jytte du fik "lov" til at stemme på pigerne, så jeg vil også havde
lov til at stemme her

#1. Johnny Deep (Pirates of the Caribbean)

#2. Tony Jaa (Ong-bak) Han spaker _så_ meget røv, se den film!

#3. Brandon Lee (The Crow)

#4. Cary Grant (North by Northwest)

#5. Bruce Willis (Die Hard)

-------------

Fra : JytteJ

Dato : 24-08-05 00:45

"digi" <digi@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej jytte du fik "lov" til at stemme på pigerne, så jeg vil også havde
> lov til at stemme her

Mange mange tak !!!

JytteJ

Fra : Sabina H.

Dato : 23-08-05 06:14

JytteJ wrote:
> Til at kåre årets hotteste mandlige skuespiller.
>
> 1. Al Pacino
> 2. Daniel Day-Lewis
> 3. Paul Bettany
> 4. George Clooney
> 5. John Malkovich
> 6. Bruce Willis
> 7. Mel Gibson
>
> JytteJ

i en ikke nærmere bestemt orden ville jeg stemme på følgende ;)

George Clooney
Matthew McConaughey
Brad Pitt
Sean Connery
Eric Bana
Goran Visnjic

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Mette

Dato : 23-08-05 11:12

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse
> Goran Visnjic

JA! Han var lige ved at komme på listen..

Fra : Lyrik

Dato : 23-08-05 11:53

Sabina H. wrote:

> i en ikke nærmere bestemt orden ville jeg stemme på følgende ;)
>
> George Clooney
> Matthew McConaughey
> Brad Pitt
> Sean Connery
> Eric Bana
> Goran Visnjic

++++++++++++++
Når i nu foretrækker mænd som lever 100% på mænds præmisser,
tilsyneladende. Kan i så forstå at vi mænd foretrækker kvinder som
udelukkende lever et kvindeliv i en kvindeverden på kvindepræmisser?

At "vi" er dødtrætte af kvinder i mandsklæder?

Jeg for eksempel foretrækker "ekspeditrice i undertøjsafdelingen for
kvinder i Magasin-typen_med nylonstrømper og stram nederdel, samt en
lille skjorte med kvindeligt kalvekrøs".

I teorien altså, måske snarere i fantasien. Men man føler sig så dejlig
hjemme og på plads i den fantasi.

Hvad har det med film at gøre? Der løber altid en film inde bag min
pande. Det er altid den bedste film.

Hilsen
Jens

Fra : Nikoline

Dato : 23-08-05 07:51

1: Orlando Bloom
2. Gary Oldman
3. Johnny Deep
4. Mads Mikkelsen
5. Christian Bale

//Nikoline

Fra : Sybil

Dato : 23-08-05 09:41

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Til at kåre årets hotteste mandlige skuespiller.
>
> 1. Al Pacino
> 2. Daniel Day-Lewis
> 3. Paul Bettany
> 4. George Clooney
> 5. John Malkovich
> 6. Bruce Willis
> 7. Mel Gibson
>
> JytteJ

Brad Pitt
George Clooney
Taye Diggs
Edward Norton
Aaron Jeffery (McLeod's Daughters)

Majken

Fra : Jim Andersen

Dato : 23-08-05 11:22

Andy Garcia (Godfather III)

/jim

Fra : BettinaP

Dato : 23-08-05 12:22

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> wrote in message
> Til at kåre årets hotteste mandlige skuespiller.

1. Johnny Depp
2. Keanu Reeves
3. Sean Connery
4. Brad Pitt
5. Al Pacino
6. Antonio Banderas
7. Ethan Hawke
8....så løb jeg da godt nok tør for bud

BettinaP

Fra : BettinaP

Dato : 23-08-05 12:26

"BettinaP" <bep@bep.dk> wrote in message

> "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> wrote in message
> >
> 1. Johnny Depp
> 2. Keanu Reeves
> 3. Sean Connery
> 4. Brad Pitt
> 5. Al Pacino
> 6. Antonio Banderas
> 7. Ethan Hawke
> 8....så løb jeg da godt nok tør for bud
>
> BettinaP

Ok Gary Oldman og Edward Norton hører da også klart til på listen for deres
fandenivoldske blikke og smil. MUMS!

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 23-08-05 12:55

Paul Newman
Henry Fonda
Goran Visjnic
David Duchovney
Gary Sinise

Mark

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-08-05 17:54

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message
> Paul Newman
> Henry Fonda
> Goran Visjnic
> David Duchovney
> Gary Sinise

Paul Newman er en af de få, der kunne få mig til seriøst at overveje at
skifte side. Men i øvrigt er han vist temmelig hetero. så deeeet...

Per V.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 23-08-05 14:48

JytteJ skrev i en meddelelse...
> Til at kåre årets hotteste mandlige skuespiller.

Min evige top 3:

1. Gerard Butler
2. Russell Crowe
3. Sean Bean

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 23-08-05 15:57

jeg vil gerne bytte Viggo ud med Ioan Gruffudd!
hvordan kunne jeg glemme ham?

Fra : Silver

Dato : 23-08-05 18:49

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Til at kåre årets hotteste mandlige skuespiller.

1. Jacob Haugaard.

No contest.....

Mvh
Silver.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-08-05 09:08

Elsebeth Frederiksen wrote:
> jeg vil gerne bytte Viggo ud med Ioan Gruffudd!

Bliver han ikke diskvalificeret med det navn? Man kan da ikke være
"hot" når man hedder Gruffudd!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-08-05 09:09

Lars Hoffmann wrote:

> Bliver han ikke diskvalificeret med det navn? Man kan da ikke være
> "hot" når man hedder Gruffudd!

fra imdb:

Sometimes Credited As:
Ioio Gruffoid

Det lyder som navnet på en skurk i Harry Potter

Fra : myggen

Dato : 24-08-05 20:51

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Til at kåre årets hotteste mandlige skuespiller.
>
> 1. Al Pacino
> 2. Daniel Day-Lewis
> 3. Paul Bettany
> 4. George Clooney