ferie midt i nov.
Fra : Rene og Louise

Dato : 08-09-05 17:01

Så skal vi på ferie men har kun en uge,skal vi tage sharm el sheik,gran
canaria eller alanya i tyrkiet??? og hvad med temperaturene disse steder vi
vil gerne have all inclusive..Er der nogle gode alternativer??
Mvh.Rene Jensen

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 08-09-05 19:56

On Thu, 8 Sep 2005 18:00:33 +0200, "Rene og Louise"
<anemonevej18@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>canaria eller alanya i tyrkiet??? og hvad med temperaturene disse steder vi
>vil gerne have all inclusive..Er der nogle gode alternativer??
Tror bestemt ikke Tyrkiet er løsningen i November - på det tidspunkt
skal I længere sydpå, for at få "sommer-temperaturer". De kanariske
øer - Madeira - Marokko eller egypten er glimrende steder med fint
vejr i November.
Men er der støøre beløb på kontoen - hvad så med Florida eller
Thailand (begge dejlige steder)
Mogens

Fra : Rene og Louise

Dato : 08-09-05 21:26

Ja vi har tænkt på thailand,men med kun en uge bruger man for lang tid på
transport..

Fra : JK

Dato : 09-09-05 12:52

> [...]

>canaria eller alanya i tyrkiet??? og hvad med temperaturene disse steder vi
>vil gerne have all inclusive..Er der nogle gode alternativer??

Afrika er smart derved, at det er samme tidszone (ingen jetlag). Hvad
med Nairobi i Kenya. Jeg forstår, at badeferie er sagen, - ellers
havde jeg vedgu' foreslået noget andet.

mvh

John

Fra : Ole

Dato : 09-09-05 13:01

"Rene og Louise" <anemonevej18@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> canaria eller alanya i tyrkiet??? og hvad med temperaturene disse steder
> vi vil gerne have all inclusive..Er der nogle gode alternativer??

Egypten vil være et særdeles godt bud, hvis man ikke har noget imod, at de
lokale sælgere ofte prøver at sælge en alle mulige turistting.

Ole