Stockholm
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 08-09-05 16:27

Jeg skal med min kone på en forlænget weekendtur til stockholm i uge 42.

Er der nogle ideer til havd vi skal se?

Venlig hilsen
Peder

Fra : Johnt

Dato : 07-09-05 17:44

"Peder Hanghøj" <peder@hanghoej.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal med min kone på en forlænget weekendtur til stockholm i uge 42.
>
> Er der nogle ideer til havd vi skal se?

Der er vel 10-12 stormagasiner i Stockholm. Derudover kan man se
kongeslottet.

Hilsen
Johnt

Fra : Inger

Dato : 08-09-05 19:55

Peder Hanghøj wrote:
> Jeg skal med min kone på en forlænget weekendtur til stockholm i uge 42.
>
> Er der nogle ideer til havd vi skal se?
>
> Venlig hilsen
> Peder

Gustav Vasa museumet skulle være rigtig spændende...
Hilsen Inger

Fra : anders

Dato : 08-09-05 20:13

"Peder Hanghøj" <peder@hanghoej.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal med min kone på en forlænget weekendtur til stockholm i uge 42.
>
> Er der nogle ideer til havd vi skal se?

Er man lidtglad for dyr, kan man tage på Skansen, der har en hyggelig
zoologisk have med nordiske dyr. Det er en rigtig god zoo, fordi dyrene her
har god plads og ikke er lukket inde på små arealer.
Derudover er Skansen også et frilandsmuseum. En mellemting mellem Den gamle
by i Århus og Den Fynske Landsby i Odense.

Er man til en god udsigt, kan man tage bussen ud til TV-Tårnet og købe en
kop kaffe i Resturanten i toppen.

Og så er der endelig en bådtur ud i Skærgården. Det er også en dejlig tur,
men der er maaaange og vælge imellem, og det kan være lidt uoverskueligt at
finde ud af hvilken man skal vælge.

Mvh
Anders

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 11-09-05 15:56

"Peder Hanghøj" <peder@hanghoej.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal med min kone på en forlænget weekendtur til stockholm i uge 42.

> [...]
Som nævnt tidligere, er Vasa-museet et besøg værd, men en tur rundt i "Gamla
Stan", den gamle bydel omkring Kungslottet, absolut også interessant.
Mvh Niels Hejnfelt