Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ang canon ixus 700
Fra : 4700

Dato : 07-09-05 23:12

Er det ikke muligt at havd en batteri indikator på skærmen eller er den
slået fra som standard eller findes den ikke på denne model

Niels næstved

Fra : HKN

Dato : 08-09-05 08:16

"4700" <dsl11380FJERN@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Er det ikke muligt at havd en batteri indikator på skærmen eller er den
> slået fra som standard eller findes den ikke på denne model

Mig bekendt findes det ikke på nogen IXUS modeller - det kunne ellers være
rart

Jeg har købt mig et extra batteri, som en løsning på dette.

Mvh
Henrik

It has removed 3 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : 4700

Dato : 08-09-05 08:36

Ok ja det er syrt der ikke er det, nå men så behøver jeg ikke lede videre

tak for hjælpen

Niels

Fra : Max

Dato : 08-09-05 17:57

Hej Niels

> Ok ja det er syrt der ikke er det, nå men så behøver jeg ikke lede videre

Er det en indikator for lavt batteriniveau du mangler, sådan en er der
da på min kone's IXUS II's.

Men hvis du er bange for at løbe tør, ja så send mig en postadresse,
så sender jeg dig et nyt originalt Canon batteri (NB-3L)

Mvh Max