Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Durst forstørrelsesapparat, brugt
Fra : Per Ekelund

Dato : 31-08-05 09:50

Jeg har et Durst forstørrelsesapparat stående. Sort/Hvid. Har ikke været
brugt de sidste, mange år. Er der nogen, der er interesseret?
nyhavn@city.dk
Per

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-05 12:01

"Per Ekelund" <nyhavn@city.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et Durst forstørrelsesapparat stående. Sort/Hvid. Har ikke været
> brugt de sidste, mange år. Er der nogen, der er interesseret?
> nyhavn@city.dk
> Per

Hvis du snupper forstørrelsesoptikken og sætter foran en bælg eller et par
mellemringe, så har du lige pludselig et rigtig godt makroobjektiv... En
aluminiumsplade med et hul eller et dæksel fra forsiden af dit kamera, som
du borer et hul i og skruer optikken fast i måske lidt lim og vupti... Bare
det ikke rager ind i kamerahuset og kolliderer med spejlet. Et
forstørrelsesobjektiv er designet til at tegne rigtig godt på nærafstande.

Det tiloversblevne stativ er fint at montere kameraet på i stedet for
forstørrelseshovedet. Så har du et godt reprostativ.

Mvh. Claus Petersen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-08-05 13:09

Per Ekelund wrote:
> Jeg har et Durst forstørrelsesapparat stående. Sort/Hvid. Har ikke
> været brugt de sidste, mange år. Er der nogen, der er interesseret?
> nyhavn@city.dk
> Per

Sikkert - hvis du prøver i en gruppe, hvor køb/salg/bytte er tilladt.

News:dk.marked.privat.foto ville være et rigtig godt sted at prøve

Jan

Fra : Kim S

Dato : 31-08-05 15:08

> Sikkert - hvis du prøver i en gruppe, hvor køb/salg/bytte er tilladt.

Det ku' jo være han ville forære det væk,
så er det vel hverken køb/salg, eller bytte ??

Mvh, Kim

Fra : waal

Dato : 31-08-05 15:37

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i en meddelelse

> Det ku' jo være han ville forære det væk,
> så er det vel hverken køb/salg, eller bytte ??

Eller blot stikke en finger i jorden

mvh
Michael

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 31-08-05 15:49

> [...]
> Jeg har et Durst forstørrelsesapparat stående. Sort/Hvid. Har ikke været
> brugt de sidste, mange år. Er der nogen, der er interesseret?

For 3-4 mdr. siden var jeg i samme ærinde, men efter at have rendt den
lokale fotoklub på dørene, og spurgt til højre og venstre om der var nogen
der ville have det foræret, endte det sine dage på den lokale
containerplads.
Sandt men sørgeligt, men tiden er vist rendt fra det.
Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-08-05 16:00

Per Ekelund wrote:
> Jeg har et Durst forstørrelsesapparat stående. Sort/Hvid. Har ikke været
> brugt de sidste, mange år. Er der nogen, der er interesseret?

6x6 ?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking