Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ude i skoven ligger et lille hus....
Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-08-05 17:51

....og hvordan fotograferer og efterbehandler man nu det.

http://jan.boegh.net/Album/Bygninger_og_arkitektur/slides/_DSC9025_Skovhus.html

Jeg har forsøgt at trække huset ud af omgivelserne ved at holde det skarpt,
mens omgivelserne er dæmpet lidt ned.
Hvad siger I? Er jeg på helt gale veje, eller er det værd at gå videre med?

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : waal

Dato : 30-08-05 18:11

> [...]
> skarpt, mens omgivelserne er dæmpet lidt ned.
> Hvad siger I? Er jeg på helt gale veje, eller er det værd at gå videre

Det er lige stærkt nok at kalde det for arkitekturfoto, det er snarere
"hjortens flugt" du har kastet dig ud i.
Hvis du vil bruge det hus til "arktikturfoto" så vil jeg anbefale at du
bevæger dig derhen (ringer på hvis der en nogen hjemme) og prøver igen, og
skarpt om jeg må bede, den manglende dybdeskarphed kan du gemme til anden
god gang

mvh
Michael

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-08-05 18:33

waal wrote:

> Det er lige stærkt nok at kalde det for arkitekturfoto, det er snarere
> "hjortens flugt" du har kastet dig ud i.

Nu /har/ jeg jo heller ikke kaldt det 'arkitekturfoto' - jeg har placeret
det i en kategori, der hedder 'Bygninger og arkitektur'. Og det er vel ikke
helt urimeligt at kalde det for en bygning, vel?

Og i øvrigt skriver jeg jo selv:
"Ude ved Lundby Krat syd for Aalborg er der et lille hus. Huset er yderst
malerisk, og måske er det her lige vel meget af et sofastykke, men hvad
pokker....."

Hvorfor du så lige kommer i tanke om Kristian Vinters udmærkede digt
'Hjortens Flugt' forstår jeg ikke. Og jeg fornemmer, at det jo nok ikke lige
er fordi du synes at billedet er ren poesi.
Jeg kunne sådan set bedre forstå, hvis du sammenlignede det med den
klassiske kronhjort i skovbryn, som hyppigst er placeret over sofaen.

> og skarpt om jeg må bede, den manglende dybdeskarphed kan du
> gemme til anden god gang

Jeg kan garantere dig for at oplægget er helt skarpt. Hvis du betragter
makværket lidt nøjere, ville du kunne se, at kun huset er skarpt og alt
udenom er blødgjort. Sådan ser manglende dybdeskarphed slet ikke ud. Men jeg
er også selv en del i tvivl om hvordan det virker. Og du kan jo i hvert fald
ikke lide det, kan jeg forstå.

Men tak for dine bemærkninger.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : waal

Dato : 30-08-05 20:35

> [...]

> Jeg kunne sådan set bedre forstå, hvis du sammenlignede det med den
> klassiske kronhjort i skovbryn, som hyppigst er placeret over sofaen.

Hvis jeg havde været i mit sædvanlige lune så kunne man kalde det
"lagerforvalterens hede fantasi" men det havde ikke været specielt høfligt

> [...]
> jeg er også selv en del i tvivl om hvordan det virker. Og du kan jo i
> hvert fald ikke lide det, kan jeg forstå.

For det første har jeg at beskuet herlighederne på 15" fladskærm , for det
andet befinder jeg mig stadig i den analoge verden og har endnu ikke styr på
hvad man kan lave af tyvestrejer med billedprogrammer. Ser jeg bort fra dit
udstyr, blødtegnere, vaseline og andet jævelskab så er der ikke så mange
analoge muligheder tilbage.

Sammenfatning: Det virker ikke (efter hensigten)

> Men tak for dine bemærkninger.

selv tak

Michael

Fra : Jan Bøgh

Dato : 31-08-05 07:54

waal wrote:

> Hvis jeg havde været i mit sædvanlige lune så kunne man kalde det
> "lagerforvalterens hede fantasi" men det havde ikke været specielt
> høfligt

Det generer mig ikke det mindste at du hiver Rindal frem. Det kunne jeg
sagtens selv finde på.
Og hvis jeg endnu engang må påpege det øverste citat, som du jo åbenbart
ikke har fanget. Med mindre det er fordi, du gerne vil fortælle, at du godt
ved hvad rindalisme er. Og det skal der selvfølgeligt være plads til.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : waal

Dato : 31-08-05 10:15

> [...]
> ikke har fanget. Med mindre det er fordi, du gerne vil fortælle, at du
> godt ved hvad rindalisme er. Og det skal der selvfølgeligt være plads til.

Hvorfor skulle jeg ville det ? Jeg har lagt den slags bag mig for mange år
siden, men det har du måske ikke ?

mvh
Michael

Fra : Jan Bøgh

Dato : 31-08-05 12:23

waal wrote:

> Hvorfor skulle jeg ville det ?

Ved ikke!

> Jeg har lagt den slags bag mig for
> mange år siden, men det har du måske ikke ?

Nu er jeg kun et skrøbeligt menneske, så selv om jeg godt ved, hvordan jeg
/vil/ være, er det ikke altid det lykkes.
Bl.a. har jeg besluttet mig for at undgå diskussioner på usenet og blot
ignorere det meste af det, der trigger mig, men det virker kun periodisk
Så om jeg har lagt det bag mig? Tjae......

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : waal

Dato : 31-08-05 15:48

> Ved ikke!

Hvorfor så hive den ud af ærmet ?

> [...]
> ignorere det meste af det, der trigger mig, men det virker kun periodisk
>
> Så om jeg har lagt det bag mig? Tjae......

Tjae øhh bøøhh, jeg lader mig nok falde tilbage i teknikfeltet, der er
tilværelsen mere simpel

mvh
Michael

Fra : Jan Bøgh

Dato : 31-08-05 16:10

waal wrote:

> Hvorfor så hive den ud af ærmet ?

Hvordan i alverden kunne du forestille dig at jeg skulle kende dine
bevæggrunde.

> Tjae øhh bøøhh, jeg lader mig nok falde tilbage i teknikfeltet, der er
> tilværelsen mere simpel

tjae...

Vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : waal

Dato : 31-08-05 17:51

> Hvordan i alverden kunne du forestille dig at jeg skulle kende dine
> bevæggrunde.

Så trak du vel bare vod for at se hvad der dukkede op ?

mvh

Fra : Erik W.

Dato : 01-09-05 12:21

Du skrev i news:4314b4f7$0$1229$edfadb0f@dread11.news.tele.dk følgende:

> Hvis jeg havde været i mit sædvanlige lune så kunne man kalde det
> "lagerforvalterens hede fantasi" men det havde ikke været specielt høfligt

Nu er Peter Rindal tilfældigvis en af landets mest kendte lagerforvaltere,
så det kan vel ikke undre, at Jan tror at du er ved at hive Rindal frem af
glemmebogen.

Mvh Erik

Fra : waal

Dato : 01-09-05 13:01

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så det kan vel ikke undre, at Jan tror at du er ved at hive Rindal frem af

Jeg har ikke fornægtet hvilken forvalter der var tale om. Spinattramperiet
drejer sig alene om Jans forestilling om hvorfor jeg trak forvalteren op af
brønden.

Årsagen er ganske simpel, Jans sofastykke og forsøget på at blødgøre min
mening om samme. Forsøget lykkedes ikke, men medførte i stedet en hel del
spinattramperi.

mvh
Michael

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-09-05 13:21

waal wrote:

> Årsagen er ganske simpel, Jans sofastykke og forsøget på at blødgøre
> min mening om samme. Forsøget lykkedes ikke,

Pis og papir!

Jeg har ikke forsøgt at blødgøre din mening om noget som helst - jeg
forsøgte blot gentagne gange at fortælle, at jeg /selv/ havde skrevet at det
lignede et sofastykke, hvorfor det var temmeligt åndssvagt at du
fremstillede det som om du havde opdaget dette. Du må mene lige nøjagtigt
hvad du vil.
Du har alt for høje tanker om betydningen af dine egne udsagn, hvis du tror
at jeg bruger krudt på dine indlæg for at forsvare mine billeder.

Og så forsøgte jeg at fortælle dig at du har en IMO afsindig irriterende
vane med at besvare indlæg uden at forholde dig til de ting, der står i
indlægget, men bare kværner løs.

Så hop du bare ned af din piedestal!

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : waal

Dato : 01-09-05 15:33

> Pis og papir!

Læs dog forhelvede hvad jeg skriver, JEG SKRIVER TYDELIGT AT DET MIG DER
FORSØGTE AT BLØDGØRE MIN KOMMENTAR. ENTEN ER DU UDE I DET RENE TROLLERI
ELLER OGSÅ LÆSER DU SOM EN BRÆKKET ARM

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-09-05 16:54

waal wrote:
> [...]
> DER FORSØGTE AT BLØDGØRE MIN KOMMENTAR. ENTEN ER DU UDE I DET RENE
> TROLLERI ELLER OGSÅ LÆSER DU SOM EN BRÆKKET ARM

Beklager. Jeg læser som en brækket arm! Jeg misforstod din udmelding.
Det er jo det farlige ved dette medium.

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : waal

Dato : 01-09-05 17:32

> Beklager. Jeg læser som en brækket arm! Jeg misforstod din udmelding.
> Det er jo det farlige ved dette medium.
>
> vh
> jan

Godt ord igen (med små bogstaver)

mvh
Michael

Fra : Ole Larsen

Dato : 30-08-05 18:19

Jan Bøgh skrev:
> [...]
> mens omgivelserne er dæmpet lidt ned.
> Hvad siger I? Er jeg på helt gale veje, eller er det værd at gå videre med?

Ja, rent sofastykke - og flot. Men den anden (Knivholt) er ren fryd og
Amish-stil. Lidt beskæring og den er såå dejlig.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (18.aug.2005) design og nye billeder(G7,G8,G10) på:

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-08-05 18:36

Ole Larsen wrote:

> Ja, rent sofastykke - og flot. Men den anden (Knivholt) er ren fryd og
> Amish-stil. Lidt beskæring og den er såå dejlig.

Det var faktisk et af de allerførste skud med mit dSLR. Bemærk nummeret.
Jeg tror faktisk at jeg i dag ville have klonet flagstangen ude th. væk. Og
så måske lige et lillebitte nip inverse+glow

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Ole Larsen

Dato : 30-08-05 19:46

Jan Bøgh skrev:

> Det var faktisk et af de allerførste skud med mit dSLR. Bemærk nummeret.
> Jeg tror faktisk at jeg i dag ville have klonet flagstangen ude th. væk. Og
> så måske lige et lillebitte nip inverse+glow

Jooh, måske - under alle omstændigheder er det et af de bedste billeder
jeg længe har set hvis lige du gjorde det færdigt. Stringent og
alligevel varmt.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-08-05 19:51

Ole Larsen wrote:

> Jooh, måske - under alle omstændigheder er det et af de bedste
> billeder jeg længe har set hvis lige du gjorde det færdigt. Stringent
> og alligevel varmt.

Takker.
Men er jeg mon den eneste, der skal tage sig meget kraftigt sammen for at
samle gamle billeder op og give dem en ny behandling.
Jeg har en bunke billeder, som jeg i dag langt bedre kunne efterbehandle end
jeg var i stand til, da jeg lavede dem. Men åhhh - det er ligesom mere
lystigt at kaste sig over nogle nye skud.

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Jakob

Dato : 30-08-05 19:02

In article <43148ec6$0$68365$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
spamhater@nowhere says...
> [...]
> mens omgivelserne er dæmpet lidt ned.
> Hvad siger I? Er jeg på helt gale veje, eller er det værd at gå videre med?

jeg synes det er ret fedt. Ser meget eventyragtigt ud på en corny
tegneseriemåde.

Sjov effekt.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Henrik Juul

Dato : 30-08-05 21:18

Præcis hvad jeg spontant tænkte; jeg så for mig en lille hobit komme
ud af døren til huset midt inde i et tegneseriehæfte!

/Henrik

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 30-08-05 19:19

Jan Bøgh wrote:

> ...og hvordan fotograferer og efterbehandler man nu det.
>
> http://jan.boegh.net/Album/Bygninger_og_arkitektur/slides/_DSC9025_Skovhus.html

Tja... jeg synes at efterbehandlingen gør, at billedet virker uægte,
og som om huset er indkopieret.

Og jeg ved godt, at motivet findes i virkelighedden, for jeg har set
et andet billede, af det samme motiv...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-08-05 19:37

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Tja... jeg synes at efterbehandlingen gør, at billedet virker uægte,

Det kan jeg godt forstå

> og som om huset er indkopieret.

....men det var så til gengæld ikke hensigten.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : ksk

Dato : 30-08-05 19:16

nej du styr for vildt
spec dette
http://jan.boegh.net/Album/Natur/Landskab/slides/_DSC2273%20Tioga%20Pass%20Road.html

fedt

KsK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-05 19:51

Jan Bøgh wrote:
> [...]
> mens omgivelserne er dæmpet lidt ned.
> Hvad siger I? Er jeg på helt gale veje, eller er det værd at gå videre med?

Uhm .. jeg kom lige til at lege lidt med det, og det blev altså lidt
anderledes..

http://gallery.nathue.dk/_DSC9025_Skovhus_kopi.jpg

Lige ud af det gamle 6x6, bortset fra at det ikke er helt kvadratisk.

Du siger bare til hvis jeg skal fjerne det

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : waal

Dato : 30-08-05 20:45

> [...]
>
> Lige ud af det gamle 6x6, bortset fra at det ikke er helt kvadratisk.
>
> Du siger bare til hvis jeg skal fjerne det

Lagerforvalteren kommer og ta'r dig hvis du bliver med med den slags. Motiv
og stemning kunne være fra lige omkring år 1900 men er det hensigten ?

mvh
Michael

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-05 20:46

waal wrote:
> Lagerforvalteren kommer og ta'r dig hvis du bliver med med den slags. Motiv
> og stemning kunne være fra lige omkring år 1900 men er det hensigten ?

Jaja, naturligvis... det er dog lidt svært at simulere alder
ordentligt.. og jeg var lidt doven.

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Jan Bøgh

Dato : 31-08-05 07:45

Hans Joergensen wrote:

> http://gallery.nathue.dk/_DSC9025_Skovhus_kopi.jpg
>
> Lige ud af det gamle 6x6, bortset fra at det ikke er helt kvadratisk.

Meget skægt. Jeg bliver helt hensat til min gamle mormors fotoalbum med 6*6
kontaktkopier og bølget kant.

> Du siger bare til hvis jeg skal fjerne det

Når du har lyst!

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 30-08-05 19:58

> [...]
>
> http://gallery.nathue.dk/_DSC9025_Skovhus_kopi.jpg
>
> Lige ud af det gamle 6x6, bortset fra at det ikke er helt kvadratisk.

Hej

Ja så mangler der kun den partielle kaffetoning!

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-09-05 23:09

Langgaard Bærbar wrote:
> Ja så mangler der kun den partielle kaffetoning!

Narj, det ville være lidt for meget, faktisk er ridserne allerede
næsten for meget.

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Per

Dato : 30-08-05 21:27

Billedet ser meget kunstigt ud. Nok lidt for meget efterbehandling ;)

Fra : Jan Bøgh

Dato : 31-08-05 07:46

Per wrote:
> Billedet ser meget kunstigt ud.

Det var hensigten at det skulle se kunstigt ud.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 31-08-05 20:23

Hej JAN

On Tue, 30 Aug 2005 18:51:19 +0200, "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere>
wrote:

>Jeg har forsøgt at trække huset ud af omgivelserne ved at holde det skarpt,
>mens omgivelserne er dæmpet lidt ned.
>Hvad siger I? Er jeg på helt gale veje, eller er det værd at gå videre med?

Du skriver i kommentarerne til billededet på länken at det måske er
lidt vel meget af et sofastykke, jeg formoder det er det vi
köbenhavnere kaldte et Trommesals maleri. OK men det som gör det er
nok mest softningen.

Ellers er billedet skam ikke så tosset.

Der skal også väre plads for det idyliske i fotografien, det hele skal
ikke bare väre teknik, dokumentation og socialrealisme.

mvh Hans Peter Larsson

Visby Sverige

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 31-08-05 20:46

Hmmmmm...

Det ser lidt for forkert ud til at være realistisk, men ikke forkert nok ud
til at være urealistisk.

Selve motivet lider også lidt at at være for meget grønt, men det ligner
afgjort et motiv det ville være værd at komme tilbage efter en god
efterårsdag, eller i skumringen hvis der ellers er lys i huset.

Mht. billedbehandling er det lidt svært at give gode råd, sålænge man jeg
ikke ved hvade du præcist vil med billledet. Hvilken historie skal
fortælles, hvilken stemning skal skabes m.m.

/Marten

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 01-09-05 00:03

> [...]
skarpt,
> mens omgivelserne er dæmpet lidt ned.
> Hvad siger I? Er jeg på helt gale veje, eller er det værd at gå videre

Det er så afgjort et billede med sin charme. Jeg klan dog ikke umiddelbart
bedømme om blurringen var nogen go ide.
Hvad med at poste billedet uden efterbehandling.
Det er rigtigt nok et sofastykke, men det har sin charme og en fin balance.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-09-05 12:29

Frodo Nifinger wrote:
> [...]
> umiddelbart bedømme om blurringen var nogen go ide.
> Hvad med at poste billedet uden efterbehandling.

OK:
http://jan.boegh.net/Album/Bygninger_og_arkitektur/slides/_DSC9025_Skovhus_2.html

> Det er rigtigt nok et sofastykke, men det har sin charme og en fin
> balance.

Takker

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Erik W.

Dato : 01-09-05 12:34

> ...og hvordan fotograferer og efterbehandler man nu det.

http://jan.boegh.net/Album/Bygninger_og_arkitektur/slides/_DSC9025_Skovhus.h
tml

Billedet er ualmindeligt godt komponeret. Det at huset fylder så lidt i
billedet og er skubbet helt ud i kanten forstærker indtrykket af noget småt
og sårbart, alá lille hus på prærien. Jeg opfatter billedet som taget med
et blink i øjet, og jeg synes det holder hvis man har lidt humoristisk sans.

> Jeg har forsøgt at trække huset ud af omgivelserne ved at holde det
skarpt,
> mens omgivelserne er dæmpet lidt ned.

For at kunne bedømme det, vil jeg gerne se det uden behandling. Jeg vil
også gerne prøve at lege lidt med originalen.

> Hvad siger I? Er jeg på helt gale veje, eller er det værd at gå videre
med?

Jeg synes det er oplagt at lege videre med. Motivet er godt men på grund af
det kitchede må du gerne fortsætte med at overdrive lidt sådan at det bliver
ved med at være "sofastykke med et twist" Jeg vil også gerne se det
taget med efterårsløv og også gerne som snelandskab.

Mvh Erik

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-09-05 12:49

Erik W. wrote:

> [...]
> noget småt og sårbart, alá lille hus på prærien. Jeg opfatter
> billedet som taget med et blink i øjet, og jeg synes det holder hvis

Og det bør man jo have i mange af livets forhold

> For at kunne bedømme det, vil jeg gerne se det uden behandling. Jeg
> vil også gerne prøve at lege lidt med originalen.

Raw-filen? Jeg kan sagtens smide den på serveren, men den fylder.
Ellers ligger
http://jan.boegh.net/Album/Bygninger_og_arkitektur/slides/_DSC9025_Skovhus_2.html
der også, men den er konverteret, let forarbejdet, USM'et og har været på
skrump.

> Jeg synes det er oplagt at lege videre med. Motivet er godt men på
> grund af det kitchede må du gerne fortsætte med at overdrive lidt
> sådan at det bliver ved med at være "sofastykke med et twist"

Og lige nøjagtig sådan skulle det opfattes.

> Jeg
> vil også gerne se det taget med efterårsløv og også gerne som
> snelandskab.

Det må jeg prøve - men det haster bestemt ikke. Efterår...brrrrrr!

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Erik W.

Dato : 01-09-05 13:13

Rawfilen er ikke nødvendig. Jeg kunne iøvrigt ikke lade være med at drille

Mvh Erik

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-09-05 13:46

Erik W. wrote:
> Rawfilen er ikke nødvendig. Jeg kunne iøvrigt ikke lade være med at
> drille news:4316eea9$0$674$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

Dril endeligt løs, når det er på denne festlige måde.
Det hænger for mig fint sammen.
Og så kan jeg rigtigt godt lide at lade fotos indgå i en meningsfuld
sammenhæng i stedet for blot at se på billedet som værende en helhed i sig
selv (det ene udelukker ikke det andet).

Da jeg for et halvt liv siden var medlem af en fotoklub, stillede vi tit
hinanden opgaver af typen: Lav et diasshow (5-10 dias), der fortæller noget
om ....xxx.... Eller illustrer xxxx vha. af et billede (og det kunne være en
løsning, som det, du gjorde her).

Vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Erling Hansen

Dato : 01-09-05 14:27

"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote:

> Jan

Hej. Ganske sødt 'sofastykke' - og hvis du vil have et romantisk billede
skal man aldrig stoppe på halvvejen, så bliver det kunstigt, fordi man
altid vil kunne se, at du ikke går ind for det.
I optagelsen kunne du være gået tættere på - og have brugt en telelinse
til at 'rejse skoven op' så den virker højere i forhold til huset. Med
en tele ville du også få skoven mere uskarp. Så kunne du eksponere lige
knap og nap hvad huset skulle have for at blive korrekt - og så er du
sikker på at skoven bliver mørk og fungerer som indramning af en lille
perle.
Jeg har prøvet at lege lidt med det for at vise hvad jeg mener - kan
evt. maile det til dig hvis du er interesseret.
Mvh
Erling

Fra : Morten Wartou

Dato : 01-09-05 15:10

> [...]
> skarpt, mens omgivelserne er dæmpet lidt ned.
> Hvad siger I? Er jeg på helt gale veje, eller er det værd at gå videre

Det kunne Thomas Kinkade ikke gøre bedre. For lige at slå det fast: det var
ikke en kompliment. Jeg er sikker på at Rindal og hans ligesindede vil sætte
stor pris på det.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-09-05 17:08

Morten Wartou wrote:
> [...]
>
> Det kunne Thomas Kinkade ikke gøre bedre. For lige at slå det fast:
> det var ikke en kompliment. Jeg er sikker på at Rindal og hans

Nå, der er nok én, der har skiftet mailadresse!

Fra : Morten Wartou

Dato : 01-09-05 17:34

> Nå, der er nok én, der har skiftet mailadresse!

Det burde være meget let at tjekke din påstand. Det vil jeg anbefale dig at
gøre næste gang, inden du kommer med sådan noget vrøvl.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 30-08-05 18:02

> [...]
> skarpt, mens omgivelserne er dæmpet lidt ned.
> Hvad siger I? Er jeg på helt gale veje, eller er det værd at gå videre

Hej

Sofastykke er vel så meget sagt. billedet er fint, ligner meget dem
bedsteforældrene havde hængende over sofaen. Et par hvide skyer ville nok
pynte, for slet ikke at snakke om et "efterår".
Jeg bor ikke langt derfra, så hvis du engang vil have billedet med sne på,
så kan jeg da godt give noget at varme halsen på.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk