Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostaffetten uge 34
Fra : Carina

Dato : 28-08-05 22:17

Da ingen har deltaget i denne uge er det svært at udpege en vinder.

så emnet til uge 36 ligger åbent.

Mvh Carina

Fra : Simon Nielsen

Dato : 28-08-05 22:40

"Carina" <hybrid@aussies[f j e r n ).dk> wrote in message
> Da ingen har deltaget i denne uge er det svært at udpege en vinder.
>
> så emnet til uge 36 ligger åbent.

Hvad med "Naturportræt", det kunne være spændene at se hvad folk kan få ud
af det.

Mvh
Simon

Fra : Brizz

Dato : 29-08-05 01:45

Simon Nielsen wrote:
> Hvad med "Naturportræt", det kunne være spændene at se hvad folk kan få ud
> af det.

Hvis det skulle blive til det har jeg et bud her på et portræt af
naturen, hvis det var sådan du mente det.
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=175237

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Jacob

Dato : 29-08-05 16:27

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det skulle blive til det har jeg et bud her på et portræt af naturen,
> [...]
Jeg er ged af det brian men det billede mangler som niels påpeger et
ellerandet der får det til at ligne landjorden.ved første øjekast kunne det
ligne et spetakulært mønster i en kaffekop. Havde du haft en bid is med
eller skyggen fra helien med så var det noget andet. skyggen i det billede
du har taget af indlandsisen gør billedet meget mere letforståeligt.

Jacob

Fra : Simon Nielsen

Dato : 29-08-05 22:32

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> wrote in message

> Hvis det skulle blive til det har jeg et bud her på et portræt af naturen,
> hvis det var sådan du mente det.
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=175237

Det er jo op til en selv at fortolke. Jeg tænkte nu mere i spændene former,
enten en sten, et træ el en hæk formet i ens jov form fra naturens hånd. Et
godt billede kunne være troldetræet ved rold skov, det med hullet.

Mvh
Simon

Fra : Jacob

Dato : 29-08-05 20:40

"Carina" <hybrid@aussies[f j e r n ).dk> skrev i en meddelelse
> Da ingen har deltaget i denne uge er det svært at udpege en vinder.
>
> så emnet til uge 36 ligger åbent.
>
> Mvh Carina

Jeg vil forreslå at emnet igen bliver hobby. og at der så laven en resultat
tråd denne gang i god tid. for dem der bor på sjælland indvies greve rc
center nu på lørdag. der bliver vildt meget at fotografere der. vfa ubåde
til helikoptere henover biler og flyvere.

Jacob

Fra : Simon Nielsen

Dato : 29-08-05 22:33

"Jacob" <bip@bop.dk> wrote in message

> [...]
> greve rc center nu på lørdag. der bliver vildt meget at fotografere der.
> vfa ubåde til helikoptere henover biler og flyvere.

Hvad så med os der bor på jylland skal vi så nøjes med vores traktorer og
hjemmebrænderier, ej hehe. God ide.

Mvh
Simon