Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Standart kamera
Fra : TommyF

Dato : 28-08-05 17:35

Hej.

Skulle der være et 'billig' digi kamera som opfylder disse 2 krav.

1. Så lang lukketid som mulig, helst 30 sek+
2. Med gevind ved lindsen.

Eller skal man op i 3-5000- for disse funktioner.

Fra : Brian Lund

Dato : 28-08-05 18:09

> [...]
>
> 1. Så lang lukketid som mulig, helst 30 sek+
> 2. Med gevind ved lindsen.
>
> Eller skal man op i 3-5000- for disse funktioner.

Jeg mener nogen af Nikons modeller har "bulb-mode" på 1-5 minutter alt efter
model!
Ellers ved jeg at Canons Powershot modeller (bortset fra A400) har mulighed
for op til 15 sekunder.

Brian

Fra : TommyF

Dato : 29-08-05 18:38

On Sun, 28 Aug 2005 19:08:49 +0200, "Brian Lund"
<geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote:

> [...]
>model!
>Ellers ved jeg at Canons Powershot modeller (bortset fra A400) har mulighed
Thx, jeg havde selv ei Olympuz med 15sek lukketid og gevind, hvis det
bare havde 2min lukketid havde jeg købt det igen, men 15 sek er for
lidt.
---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/