Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotoshop i Bangkok
Fra : Pia Lildballe

Dato : 27-08-05 13:28

heysa
nogen der kender en pro fotoshop i Bangkok der sælger flashanlæg og andet
lysudstyr, såsom reflektorer, stativer osv.?

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 27-08-05 14:58

> heysa
> nogen der kender en pro fotoshop i Bangkok der sælger flashanlæg og andet
> lysudstyr, såsom reflektorer, stativer osv.?

Der er nogle butikker i MBK centeret, men det er ikke billigt at købe
elektronik i Thailand. De har forholdmæssigt høje afgifter på elektronik, så
deres priser er omtrent det samme som danmark - måske 10% billigere. Dertil
kommer at du så skal betale told og moms af varerne, når du tager dem med
hjem. Hvis det endeligt er at du vil købe sådan noget udstyr billigt, skal
du tage et fly til Singapore - det koster ca. 1000 kr retur så vidt jeg
husker.

/Kasper Hansen

Fra : Peter Holm

Dato : 27-08-05 21:07

Kasper Hansen [8270] wrote:

> [...]
> købe sådan noget udstyr billigt, skal du tage et fly til Singapore -
> det koster ca. 1000 kr retur så vidt jeg husker.

ok, jeg kigger i MBK, der kommer jeg i hvert fald en tur forbi.
Jeg er klar over at elektronik ikke er generelt billigere i thailand, man
jeg tænkte om de måske havde nogle lokale mærker der kunne levere value for
money.

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk