Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kodak foto-cd - afspilles på bærbar!?
Fra : Tommy Ipsen

Dato : 26-08-05 13:02

Hej alle

Jeg vil høre, hvad det kræver af en bærbar computer at afspille en Kodak
foto-cd - jeg kender ikke så meget til det, men er røget ud i en
situation, hvor jeg brug for at afspille skidtet på min bærbare! Jeg har
desværre ingen mulighed for at teste det, men skal møde op med en bærbar
til et sted uden Internet og det skal bare virke når jeg kommer!

Nogen der kender lidt til formatet og kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre?

Mvh Tommy

Fra : Max

Dato : 26-08-05 13:16

Hej Tommy

> Jeg vil høre, hvad det kræver af en bærbar computer at afspille en Kodak
> foto-cd - jeg kender ikke så meget til det, men er røget ud i en

Det kan ikke være ret meget, jeg kikkede da Kodak foto-cd på en
gammel 486SX maskine for mange år siden.

Mvh Max

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 26-08-05 13:36

Max wrote:

> Det kan ikke være ret meget, jeg kikkede da Kodak foto-cd på en
> gammel 486SX maskine for mange år siden.

Det lyder rigtigt lovende - jeg håber en Standard Windows XP kan finde
ud af det! Tak for oplysningen!

Mvh Tommy

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 27-08-05 22:38

Max wrote:

> Det kan ikke være ret meget, jeg kikkede da Kodak foto-cd på en
> gammel 486SX maskine for mange år siden.

Det var åbenbart mere end jeg havde - dvs. en komplet opdateret Windows
XP maskine med nogle ekstra afspillere af forskellig art - der var intet
som genkendte cd'en... :-/

Mvh Tommy

Fra : David List

Dato : 26-08-05 21:06

Tommy Ipsen wrote:

> [...]
> til et sted uden Internet og det skal bare virke når jeg kommer!
>
> Nogen der kender lidt til formatet og kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre?

Se evt. her:
http://tedfelix.com/PhotoCD/

Med venlig hilsen
David List