Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mangler et foto link
Fra : Brizz

Dato : 26-08-05 00:44

For længe siden var der et link herinde til en side der viste et billede
af en bygning hvor man så kunne vælge hvor mange mm man ville se det på
så det svarede til fx 28mm eller 300mm...get it?

Er der nogen der har det link?

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Jacob

Dato : 26-08-05 16:04

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af en bygning hvor man så kunne vælge hvor mange mm man ville se det på så
> det svarede til fx 28mm eller 300mm...get it?

http://www.tamroneurope.com/flc.htm

Jacob

Fra : Brizz

Dato : 27-08-05 17:00

Jacob wrote:
> "Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.tamroneurope.com/flc.htm

Skal ikke kunne sige om det er den rigtige da jeg ikke kan se siden på
det net jeg sidder på. Men har sendt det til ham der skulle bruge det og
bedt ham om at screendump.

Takker mange gange.

Mvh Brian
---