Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Golfbillede
Fra : Jonas Kongslund

Dato : 24-08-05 14:23

Hej

Se http://www.kongslund.dk/pics/IMG_2300_aaw.JPG

Hvad kunne jeg have gjort bedre udover at fjerne mig selv fra billedet?

--
Jonas Kongslund

Fra : Jan Bøgh

Dato : 24-08-05 16:40

Jonas Kongslund wrote:

> Se http://www.kongslund.dk/pics/IMG_2300_aaw.JPG
>
> Hvad kunne jeg have gjort bedre udover at fjerne mig selv fra
> billedet?

Have sørget for at det blev skarpt.
Det ser ud som om du bruger en stor blænde med deraf følgende lille
skarphedsdybde. Det generer mig at der kun er en streg af græsset, der er
skarpt. Det uskarpe græs foran tv. generer mit øje ret meget.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 25-08-05 13:44

On Onsdag 24 august 2005 17:39, Jan Bøgh wrote:
> Det ser ud som om du bruger en stor blænde med deraf følgende lille
> skarphedsdybde. Det generer mig at der kun er en streg af græsset, der er
> skarpt. Det uskarpe græs foran tv. generer mit øje ret meget.

Du har ret. Jeg prøver at bruge en mindre blænde næste gang muligheden byder
sig. Tak for din kommentar.

--
Jonas Kongslund

Fra : Brizz

Dato : 26-08-05 00:53

Jonas Kongslund wrote:
> Hej
>
> Se http://www.kongslund.dk/pics/IMG_2300_aaw.JPG
>
> Hvad kunne jeg have gjort bedre udover at fjerne mig selv fra billedet?

Hvad ville du med det billede? for umiddelbart synes jeg det er
uinteresant at se på.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 26-08-05 01:01

On Fredag 26 august 2005 01:52, Brizz wrote:
> Hvad ville du med det billede? for umiddelbart synes jeg det er
> uinteresant at se på.

Billedet er en del af en miniserie kaldet "Golf set fra jorden". Min
intention med billedet var at lave et alternativt portræt af en
golfspiller.

--
Jonas Kongslund

Fra : Max

Dato : 26-08-05 21:37

Hej Jonas

> Hvad kunne jeg have gjort bedre udover at fjerne mig selv fra billedet?

Hvad mener du med "at fjerne mig selv" ?

Mvh Max

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 27-08-05 02:03

On Fredag 26 august 2005 22:36, Max wrote:
> Hvad mener du med "at fjerne mig selv" ?

Man kan svagt ane fotografen i spejlbilledet.

--
Jonas Kongslund