Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Samson kæmpekranen
Fra : Bo Hellum

Dato : 23-08-05 13:39

Hej alle

Her et par billeder taget lige uden for mit kontor hvor mit firma skulle
have nyt isenkram. Samson er 85 meter høj, og kan løfte 950 tons.

Hygge

Bo
http://www.hellums.dk/samson/indeks.html

Fra : s.v.nielsen

Dato : 23-08-05 14:49

Bo Hellum wrote:

> [...]
>
> Her et par billeder taget lige uden for mit kontor hvor mit firma skulle
> have nyt isenkram. Samson er 85 meter høj, og kan løfte 950 tons.

Flot fyr!

Jeg hæfter mest ved _DSC0109.jpg, det har en smuk grafisk virkning! Prøv
at se det i sort/hvid!

søren

Fra : Bo Bjerre

Dato : 24-08-05 20:14

Bo Hellum wrote:
> Hej alle
>
> Her et par billeder taget lige uden for mit kontor hvor mit firma skulle
> have nyt isenkram. Samson er 85 meter høj, og kan løfte 950 tons.

Tillykke med den nye kran (eller er det kameraet, du kalder "isenkram")

Bo //

Fra : Tommy Fer

Dato : 25-08-05 17:24

Bo Hellum skrev:
> [...]
>
> Her et par billeder taget lige uden for mit kontor hvor mit firma skulle
> have nyt isenkram. Samson er 85 meter høj, og kan løfte 950 tons.

Hej Bo..

Det ser godt ud, men jeg har en rimlig høj opløsning 1800*1440, så dine
billeder er ikke helt store nok til jeg sådan rigtigt kan se dem

mvh Tommy Fer