Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Technikdirekt.de og track and trace ?
Fra : Brian Østergård

Dato : 18-08-05 16:02

Hej

Kan man bruge nogle af de numre som står på "versandinformation"-mailen fra
technikdirekt.de til at lave track and trace med hos DHL ?

Med venlig hilsen
Brian :ø)

Fra : N/A

Dato : 18-08-05 16:51

Fra : Alex W

Dato : 18-08-05 16:51

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> In article <4304a2fc$0$677$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> mantabrian@REMOVEhotmail.com says...

> Nej

JO ...

Ring til PostDanmark og oplys trace nummeret... i danmark bruges skørt nok
andre numre. Så oplyser PostDanmark dig om det nye nummer og hvor
forsendelsen befinder sig. Når du har fået det danske nummer kan du selv
trace. Fra den danske grænse bliver der leveret af PostDanmark. Det er i
hvert tilfælde det jeg har oplevet de gange jeg har bestilt fra TDR.

Hvis de har skrottet PostDanmark .. så ring til DHL ..

/Alex W

Fra : Jakob

Dato : 18-08-05 17:05

In article <4304ae7e$0$2310$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, alex@(fjern)
skriverstuen.dk says...

> Hvis de har skrottet PostDanmark .. så ring til DHL ..

Ahh ok jeg prøvede da jeg fik noget dernedefra men det var via DHL, de
kan hvertfald ikke hjælpe.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Fly Christensen

Dato : 18-08-05 21:26

On Thu, 18 Aug 2005 18:05:04 +0200, Jakob <no@mail.com> wrote:

>In article <4304ae7e$0$2310$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, alex@(fjern)
>skriverstuen.dk says...

>Ahh ok jeg prøvede da jeg fik noget dernedefra men det var via DHL, de
>kan hvertfald ikke hjælpe.

Vi sender også med DHL (som egentlig er Deutsche Posts pakkeafdeling -
det må du bare ikke sige højt) fra DE, men det er altid Post DK, som
afleverer i DK.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Brizz

Dato : 18-08-05 21:21

Brian Østergård wrote:
> Hej
>
> Kan man bruge nogle af de numre som står på "versandinformation"-mailen fra
> technikdirekt.de til at lave track and trace med hos DHL ?

Prøv engang på DPD.de og søg den der. Tit og ofte ryger den den vej igenem.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : hansen

Dato : 18-08-05 20:26

"Brian Østergård" <mantabrian@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan man bruge nogle af de numre som står på "versandinformation"-mailen
fra
> technikdirekt.de til at lave track and trace med hos DHL ?

Prøv.

Fra : Max

Dato : 18-08-05 20:38

Hej Brian

> Kan man bruge nogle af de numre som står på "versandinformation"-mailen
fra
> technikdirekt.de til at lave track and trace med hos DHL ?

Har du prøvet her http://www.dhl.de/dhl?xmlFile=4037

Mvh Max