Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
uønskede konstante bip på Canon Powershot
Fra : Wallie

Dato : 18-08-05 06:57

Af ukendt årsag er hver ENESTE betjeningsmanøvre på mit Canon Powershots S45
nu ledsaget af et uønsket "BIP" ved hver eneste knap-betjeningsmanøvre,
omtrent som når
en elektronisk køkkentimer aktiveres.
I menuen er "betjeningslyd" stået fra, men alligevel er denne p.....
irriterende lyd nu opstået.
Hvad er der galt ???

Per

Fra : Henrik

Dato : 18-08-05 07:26

På mit s50 skal man finde første punkt i den midterste menuskærm, denne er
hos mig orange og er smykket med værktøj og så slå bip tone fra. Jeg tror du
er på den højre menuskærm smykket med en mand med kamera, denne er hos mig
lilla, fjerde punkt betjenings lyd.
Det lyder måske kryptisk, men det er tidlig om morgenen.
Hilsen
Henrik