Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto forretninger i New York? Nyt/Brugt
Fra : condrup.net

Dato : 17-08-05 23:18

Hej Gruppe.

Skal til NY, har søgt på inet, men har lidt svært ved at gennemskue diverse
forretninger derovre.. Er der nogle herinde som har erfaringer med evt. foto
forretninger i New York ? Jeg er specielt på jagt efter en EOS1D Mark II
(ikke DS), gerne brugt udstyr, men ellers nyt. Erfaringer med handel i NY
modtages gerne..

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Ole C.
www.condrup.net

Fra : Jakob

Dato : 17-08-05 23:28

In article <vIOMe.22$Rz2.2@news.get2net.dk>, admin@1234condrup.dk
says...
> [...]
> (ikke DS), gerne brugt udstyr, men ellers nyt. Erfaringer med handel i NY

Prøv lige at kigge på den her gamle tråd der fik jeg nogle tips til det

http://shorterlink.com/?HHNINO

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : condrup.net

Dato : 17-08-05 23:36

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> says...

> Prøv lige at kigge på den her gamle tråd der fik jeg nogle tips til det

Tak. Jeg synes dog de er dyre, især deres brugte Mark II 1D.. Den koster
21K.. en ny kan erhverves for 23K.. hmm... Måske de vil købe min 20D og alle
mine EF-S optikker, heheh..

Fra : Erik W.

Dato : 18-08-05 07:19

"Jakob" skrev i news:MPG.1d6dd86ce2f9353b989d96@news.sunsite.dk...

> Prøv lige at kigge på den her gamle tråd der fik jeg nogle tips til det
>
> http://shorterlink.com/?HHNINO

Hej Jakob - Undskyld jeg lige går OT. Jeg vil anbefale at du bruger den
danske service http://kortlink.dk i stedet for shorterlink.com.
Der er to store fordele ved kortlink.dk, for den der skal klikke på dit
link:
For det første vil man komme direkte til siden uden at skulle vente på at
blive viderestillet.
For det andet er det muligt at lave links så brugeren kan se hvilken domæne
der bliver viderestillet til. Eksempelvis: http://kortlink.dk/google/ymw Der
er mange brugere,som ikke har lyst til at klikke på et link, hvis de ikke
ved hvad det er de klikker på.

Mvh Erik

Fra : Jakob

Dato : 18-08-05 09:03

In article <43042863$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
erik.w@surfmail.dk says...

> Hej Jakob - Undskyld jeg lige går OT.

Det er jeg fuldstændig immun overfor :0)

> danske service http://kortlink.dk

Jeg køber dit argument og da det virker ligesågodt så gør jeg det i
fremtiden.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Niels H

Dato : 18-08-05 06:44

"condrup.net" <admin@1234condrup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> evt. foto forretninger i New York ? Jeg er specielt på jagt efter en EOS1D
> Mark II (ikke DS), gerne brugt udstyr, men ellers nyt. Erfaringer med

Hej Ole.
Du skal selvfølgelig ind og besøge B & H Photo & Video
http://www.bhphotovideo.com/ på hjørnet af 34. W.Street og 9.th Avenue
Alene turen rundt i butikken er en kæmpeoplevelse, men det er nok også den
ubetingede billigste og mest seriøse butikker af de forskellige
on-line-steder.
Jeg har både været i butikken og købt over nettet, og kan anbefale begge
dele.
Butikken er vel på størrelse med en håndboldbane, og der arbejder vel 100 -
150 mand derinde. De er allesammen unge jødiske mænd med de dér krøller i
tindingerne og kalotter m.v.
Serviceniveauet er exstremt derinde, og de har i øvrigt også et helt afsnit
kun med brugt-udstyr.
Du skal derind, selv om du ikke skal have noget, og tag bare familien med,
for det er altså skægt at opleve det cirkus der foregår derinde.
Go' tur.
Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-05 08:47

"Niels H" <firma@hejnfelt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Du skal derind, selv om du ikke skal have noget, og tag bare familien med,
> for det er altså skægt at opleve det cirkus der foregår derinde.

Hørt hørt. B & H Photo er den ubetinget bedste butik. Og at den så ligger i
New York passer jo perfekt.

Fra : Christian Rosenberg ~

Dato : 19-08-05 08:41

"Jakob" <ok> skrev i en meddelelse

> Hørt hørt. B & H Photo er den ubetinget bedste butik. Og at den så ligger
> New York passer jo perfekt.

Jeg var der inde i maj måned. Har aldrig oplevet en butik hvor de er så
effektive og har så meget styr på tingene. Jeg skulle have 12 forskellige
produkter, lige fra objektiver, kamera, Ipods etc. Købte for 12000 kr. Der
gik under 10 min. fra da jeg gik ind i butikken til jeg stod udenfor igen
med alle mine varer. Det er fandme effektivt!!

/Dahm