Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Sælge kamera-pris ?
Fra : John T.

Dato : 13-08-05 10:18

Hej !
Jeg skal sælge et kamera, Canon SLR AE-1 med original
50 mm objektiv til en ven, det er i perfekt stand.
hvad kan jeg forlange som er rimeligt ?
Hilsen John

Fra : Børge Larsen

Dato : 13-08-05 10:31

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
> Hej !
> Jeg skal sælge et kamera, Canon SLR AE-1 med original
> 50 mm objektiv til en ven, det er i perfekt stand.
> hvad kan jeg forlange som er rimeligt ?
> Hilsen John

Kr. 50,00 eller kig på div. brugt markeder.

Børge

Fra : waal

Dato : 13-08-05 11:17

"Børge Larsen" <bl-dk@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
>>
> Kr. 50,00 eller kig på div. brugt markeder.
>

> Børge

De fotoforretninger der handler med den slags vil typisk forlange mellem
5-800,- med garanti. I en privat handel skal du ikke regne med mere end
højst 2-300 hvis huset er i krom med en 50mm1.8 og i absolut god stand.
Bemærk at spejlanslag (det lille stykke skumgummi i overkanten af fatningen)
og pakningen til bagstykket formenligt skal skiftes (ca.300,-) hvis ikke det
er gjort. Der er mange mange AE1'ere til salg og det holder prisen nede.

Er det en meget god ven behøver du jo ikke tage penge for det.

Hvis det er et sort hus med en 50mm1.4 eller 55mm1.2 giver jeg da gerne et
bud

mvh
Michael

Fra : Jens Holm

Dato : 13-08-05 13:41

Umm Jeg ville gå ud fra objektivets brugtpris. Check på hvad de går for
på ebay og DBA. Objektivet er det, der er interessant, 50mm primes
tegner oftest skarpt.

Jens

Fra : Thor

Dato : 13-08-05 15:19

>Objektivet er det, der er interessant, 50mm primes tegner oftest skarpt.
Det er kun EOS objektiver med AF, der er høj kurs.

mvh Thor

Fra : Per Andersen

Dato : 14-08-05 12:39

giv ham det gratis og bed ham om at passe godt på det. det repræsenterer
ikke en reel værdi længere

Fra : Simon Nielsen

Dato : 14-08-05 22:18

"John T." <kispus@despammed.com> wrote in message
> Hej !
> Jeg skal sælge et kamera, Canon SLR AE-1 med original
> 50 mm objektiv til en ven, det er i perfekt stand.
> hvad kan jeg forlange som er rimeligt ?

En kasse øl ville da ære en passende pris.

Mvh
Simon