Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fjernudløser til Canon 300D
Fra : Busk

Dato : 12-08-05 20:31

Hej

Jeg skal have købt mig en fjernudløser til mit kamera som er et Canon
300D. I manualen står der 2 forskellige modeller RC-1 og RC-5.

Hvilken en er så bedst? er der nogen der har nogle erfaringer som de vil
dele?

--
Busk

Fra : Jacob

Dato : 12-08-05 21:34

"Busk" <merete2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 300D. I manualen står der 2 forskellige modeller RC-1 og RC-5.
>
> Hvilken en er så bedst? er der nogen der har nogle erfaringer som de vil

det kan laves for 50kr med en ledning et stereo jack stik og en kontakt. det
står beskrevet hvad de kan. du kan selv bedst afgøre hvad der er bedst til
dig.

jacob

Fra : Holst

Dato : 12-08-05 21:43

Jacob wrote:

> det kan laves for 50kr med en ledning et stereo jack stik og en kontakt. det
> står beskrevet hvad de kan. du kan selv bedst afgøre hvad der er bedst til
> dig.

Ja, men Canon RC-5 kunne for et par måneder siden købes for 20 kr. i en
eller anden online biks. Husker ikke navnet, men en søgning i denne
gruppe på http://groups.google.com med søgetermer som 'fjernbetjening'
og '350' vil nok frembringe svaret. Prisen er sikkert forkert, for en
anden online biks havde for et par måneder samme til salg for op mod 150
kr., men førstnævnte biks solgte den til 20 kr., og så var jeg glad.

RC-5 er vist den simpleste fjernbetjening, og derfor givetvis også den
billigste. Husker ikke lige forskellen på dem.

Fra : hansen

Dato : 12-08-05 23:47

"Jacob" <bip@bop.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> står beskrevet hvad de kan. du kan selv bedst afgøre hvad der er bedst til

En af de danske online-forobutikker har en af udløserne til 350D til 17 kr.
Kan det ikke bruges på 300'eren?

Fra : Jacob

Dato : 13-08-05 00:09

"hansen" <hansen@æøå.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det
>>
> En af de danske online-forobutikker har en af udløserne til 350D til 17

Muligvis. det er jo forsøget værd.

Fra : Jan

Dato : 12-08-05 21:45

RC-5 kan købes for 20 kr. pp hos IT-butikken (søg på RC-5).
Virker fint op til knap 4 meter på min 300D.
Jan
Esbjerg
Remove U

Fra : Peter Johansen

Dato : 12-08-05 22:09

Reply to message from Busk <merete2@hotmail.com> (Fri, 12 Aug 2005 21:31:
14) about "Fjernudløser_til_Canon_300D":

Bye
Peter Johansen <pedemand@hotmail.com> Fri, 12 Aug 2005 22:59:53 +0200

=== Posted with Qusnetsoft NewsReader 2.2.0.8