Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
missing link
Fra : Ole Larsen

Dato : 11-08-05 20:37

http://home.tiscali.dk/muggler/09/index.htm
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (05.aug.2005) design og nye billeder(G6) på:
http://home.tiscali.dk/muggler

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-08-05 21:11

> http://home.tiscali.dk/muggler/09/index.htm

Jeg synes faktisk om
http://home.tiscali.dk/muggler/09/pages/2005-07-10-52a.htm, selvom jeg nok
havde beskåret den i toppen, så de øverster skyer forsvandt.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/22/05)

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-08-05 21:54

Jens Bruun wrote:
> Jeg synes faktisk om
> http://home.tiscali.dk/muggler/09/pages/2005-07-10-52a.htm, selvom jeg nok
> havde beskåret den i toppen, så de øverster skyer forsvandt.

Er det bare mig, eller jpeg komprimeringen i dette billede bare total
fatalt? Se lige skyerne. Det minder mig om en 256 farver skala

Synes dog de hvide "huller" i skyerne og den selvlysende svane ødelægger
helhedsindtrykket.

Jens, ved du i øvrigt om man kan filtrere eventuelle svar på en afsender
der i forvejen er i et killfilter? Godt nok er Ole i filteret, men når i
andre svarer "kommer han jo frem" igen.

--
Thomas Schreiber
http://fish.iddx.net - no more bs

Fra : Ole Larsen

Dato : 12-08-05 05:10

Thomas Schreiber skrev:

> Er det bare mig, eller jpeg komprimeringen i dette billede bare total
> fatalt? Se lige skyerne. Det minder mig om en 256 farver skala

Alm. blokning

> [...]
>
> Jens, ved du i øvrigt om man kan filtrere eventuelle svar på en afsender
> der i forvejen er i et killfilter? Godt nok er Ole i filteret, men når i

Mon ikke det løser sig selv såfremt der kommer en billedsnaks-gruppe. Du
fotograferer ikke og jeg er ikke interesseret i specifikationssnakken.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-08-05 08:43

"Thomas Schreiber" <no@more.spam> skrev i en meddelelse

> Jens, ved du i øvrigt om man kan filtrere eventuelle svar på en
> afsender der i forvejen er i et killfilter?

Nej. Jeg bruger ikke energi på filtre - dertil er mit liv for kort.

Fra : Ole Larsen

Dato : 12-08-05 04:57

Jens Bruun skrev:
> [...]
> http://home.tiscali.dk/muggler/09/pages/2005-07-10-52a.htm, selvom jeg nok
> havde beskåret den i toppen, så de øverster skyer forsvandt.

Ja tak - der er en del glansbillede i den

Fra : Morten Mortensen

Dato : 11-08-05 21:30

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> wrote in message
> http://home.tiscali.dk/muggler/09/index.htm
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.
> Nyt (05.aug.2005) design og nye billeder(G6) på:
> http://home.tiscali.dk/muggler

Hej Ole

De har hver især deres gode og dårlige sider:

http://home.tiscali.dk/muggler/09/pages/2005-06-30-05b.htm

Det her er f.eks et flot lanskabs billede men jeg syntes der mangler noget
der gør det levende. Himmelen er flot og jeg kan godt lide diget. Men jeg
ville nu nok have fjernet skyen oppe i højre hjørne for at give det en hel
blå himmel.

http://home.tiscali.dk/muggler/09/pages/2005-06-30-09b.htm

Det er nok det dårligste efter min smag. Forgrunden står alt for uskrapt og
lyst til min smag og så ville jeg nok lige have fjernet de få mørke skyer i
toppen af billedet.

http://home.tiscali.dk/muggler/09/pages/2005-07-10-52a.htm

Det er det jeg bedst kan lide af dem. Du har dog "leget" lidt for meget med
vandet, så det får næsten sådan en plastikagtig overflade, men græsset of
jorden kan jeg rigtigt godt lide, og så er fulglene med til at skabe lidt
liv i billedet så lad bare dem blive.

http://home.tiscali.dk/muggler/09/pages/2005-07-10-92a.htm

Generalt også et godt billede, dog er der lige meget rotation nok på
vindmøllen.

Det var så kort, min vurdering af dine billeder, med den begrænsede erfaring
og smag jeg har.

Mvh.

Morten

Fra : Ole Larsen

Dato : 12-08-05 05:04

Morten Mortensen skrev:
> "Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> wrote in message

> Hej Ole
>
> De har hver især deres gode og dårlige sider:

Ja, sådan er livet

> [...]
> ville nu nok have fjernet skyen oppe i højre hjørne for at give det en hel

Måske - jeg kan godt lide det "tomrum" jeg selv oplever

> [...]
> lyst til min smag og så ville jeg nok lige have fjernet de få mørke skyer i

Denne uskarphed er forværret af nedskruning for blåt i channel mixer

> [...]
> jorden kan jeg rigtigt godt lide, og så er fulglene med til at skabe lidt

Har kun lysnet for at accentuere tegningen/bølgelinien i vandet

> http://home.tiscali.dk/muggler/09/pages/2005-07-10-92a.htm
>
> Generalt også et godt billede, dog er der lige meget rotation nok på
> vindmøllen.

Jo, jeg skød nogle stykker med forskellig lukkertid og valgte af disse
denne.

> Det var så kort, min vurdering af dine billeder, med den begrænsede erfaring
> og smag jeg har.

Og det skal du have tak for

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-08-05 11:28

> http://home.tiscali.dk/muggler/09/index.htm
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.
> Nyt (05.aug.2005) design og nye billeder(G6) på:
> http://home.tiscali.dk/muggler
+++++++++++++++++++++

Hej Ole.

Jeg kan især lide billede 1 og 3 de er rigtig gode. God effekt du har lavet.
--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Ole Larsen

Dato : 12-08-05 15:40

Jørgen Nielsen skrev:
> "Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Ole.
>
> Jeg kan især lide billede 1 og 3 de er rigtig gode. God effekt du har lavet.

Jo tak, lidt glow er såmænd al den effekt der er i dem