Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Til alle, der vil købe i Tyskland
Fra : Henrik Olesen

Dato : 08-08-05 22:10

Blot til orientering - så følger der jo en dansk manual med, hvis du køber
superkameraet KonicaMinolta Dynax 7d i Tyskland. Manualen ligger på mange
sprog på dansk på den medfølgende cd-rom. - ganske dejligt, man får trods
alt mere ud af det end på engelsk. Jeg kan læse, at en del, der køber i
Tyskland, ikke får denne service med - så tænk lige på det fremover. 100%
udnyttelse af kameraet opnår du først, når du kender alle muligheder og
knapper.

Jeg købet gennem fotoerhardt.de - god, hurtig service. KM i Danmark har også
været utrolig flinke og hjulpet mig med at lægge nyt firmware ind på
kameraet - så ingen hard feeling derfra.

Mvh. en glad og tilfreds Dynax 7D ejer.
PS: Det er nu genialt med automatisk stabilisering i selve huset og ikke i
objektiverne - så kan jeg nemlig bruge mine gamle linser fra det analoge
kamera 5xi