Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Canon 350D (UK/US)
Fra : Da Man

Dato : 08-08-05 21:11

Nogle som kender et sted, hvor man kan dl manualen (UK/US) til 350D UDEN
password eller uden "COPY" laget?
Jeg går ud fra, at DK versionen ikke lige kan dl, og den version jeg har
fundet, har desværre COPY laget.
På forhånd tak.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-08-05 07:17

Da Man wrote:
> [...]
> password eller uden "COPY" laget?
> Jeg går ud fra, at DK versionen ikke lige kan dl, og den version jeg har

http://eosdoc.com/manuals/?q=EOS350D

Ser fin ud her.

// Hans
--
The Computer Festival of The Year | http://se2k.dk | 4-7/8

Fra : Holst

Dato : 09-08-05 08:52

Hans Joergensen wrote:

> http://eosdoc.com/manuals/?q=EOS350D
>
> Ser fin ud her.

Der er umiddelbart 'COPY' i baggrunden ved udskrift. Jeg har nu svært
ved at se, at dette 'COPY' afstedkommer et problem.

Fra : Da Man

Dato : 09-08-05 14:31

Hans Joergensen skrev i en meddelelse

> http://eosdoc.com/manuals/?q=EOS350D
>
> Ser fin ud her.

Desværre, lader til, at det er den samme version som jeg selv har fundet, og
som har "COPY" laget!
Mvh.