Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Ipod photo
Fra : Erik Larsen

Dato : 04-08-05 10:20

--
Er der nogen der har nået at høste erfaringer med den nye
"camera-connector" til ipod photo.
Jeg har problemer med at overføre billeder fra kameraet (ixus 700) via
cameraconnector. Har ingen problemer med kortlæseren, men fidusen med
cameraconnector er jo, at man umiddelbart kan se billederne på skærmen
- uden at skulle gennem Itunes på pc'en.
Erik

Erik
erecthion@mail.tele.dk
www.crete.dk

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 04-08-05 12:49

Erik Larsen (slet 7H4OB) wrote:

Min fungere fint sammen med en 1dmk2

Tommy

Fra : Claus Smith

Dato : 05-08-05 10:13

> Min fungere fint sammen med en 1dmk2

Synes ikke at jeg umiddelbart kan se hvilke kameraer, som den passer til på
deres hjemmeside.

Ved du om man kan koble en Nikon D70 op med den?

Claus Smith

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 05-08-05 15:45

Claus Smith wrote:

> Synes ikke at jeg umiddelbart kan se hvilke kameraer, som den passer til på
> deres hjemmeside.
>
> Ved du om man kan koble en Nikon D70 op med den?
>
> Claus Smith

Det ved jeg faktisk ikke, men jeg vil da tro at det kan lade sig gøre,
min 1dmk2 står heller ikke på listen men det gjorde canon 20d så jeg tog
chancen og købte en.

Listen kan findes her:
http://www.apple.com/ipod/compatibility/cameraconnector.html

Kan så lige fortælle at d70 er understøttet.

Tommy