Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Cannon EOS 350D
Fra : T.Nielsen

Dato : 04-08-05 07:26

Hej
Har lige anskaffet mig et 350D og ville høre om nogen ved om man kan sætte
andre objektiver på, da jeg har et par org. Cannon liggende ??

mvh
Tommy
Glad 350D ejer

Fra : ab©

Dato : 04-08-05 07:36

"T.Nielsen" <tom@test.dk> skrev i en meddelelse
> ....ville høre om nogen ved om man kan sætte
> andre objektiver på .........

Det må da være din spøg ?

> Glad 350D ejer

Ja, og noget af en spøgefugl ?

ab (-c:)

Fra : Max

Dato : 04-08-05 07:49

Hej Tommy

> Har lige anskaffet mig et 350D og ville høre om nogen ved om man kan sætte
> andre objektiver på, da jeg har et par org. Cannon liggende ??

Du vil vel ikke fortælle at du har købt det uden at stille sælgeren
det spørgsmål ?

Mvh Max

Fra : T.Nielsen

Dato : 04-08-05 08:06

> Du vil vel ikke fortælle at du har købt det uden at stille sælgeren
> det spørgsmål ?
>
> Mvh Max

Hej
Nej og jeg spurgte heller ikke sælgeren om mine 4 gamle hjul m/fælg jeg har
stående passede til min nye bil.

Men tak for svar, har fundet ud af det !

mvh
Tommy

Fra : .J.S..

Dato : 04-08-05 08:13

"T.Nielsen" <tom@test.dk> wrote in message
> Hej
> Har lige anskaffet mig et 350D og ville høre om nogen ved om man kan sætte
> andre objektiver på, da jeg har et par org. Cannon liggende ??

Du kan bruge alle Canon EF og EF-S objektiver.

mvh/JS

Fra : John Guldløv

Dato : 04-08-05 08:20

Hej Tommy.

Du kan f.eks. bruge objetiverne fra Canon EOS 300, blot biver vidvinklen på
objetiverne forøget med 1,6.
Hilsen John