Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program til at printe billeder med
Fra : Jimboo

Dato : 03-08-05 20:13

hej

Findes det godt program til at printe f.eks billeder i 10x15 cm, når nu man
har købt papir i den størrelse, de prog. jeg har er ikke til at styre.

Kurt

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-08-05 20:47

Jimboo wrote:
> Findes det godt program til at printe f.eks billeder i 10x15 cm, når
> nu man har købt papir i den størrelse, de prog. jeg har er ikke til
> at styre.
> Kurt

Nu ved jeg ikke hvilken printer, du har - med med min Canon printer fulgte
der et udmærket lille program med, der hedder "Easy Photo Print" - det er Ok
til formålet.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : [HCS] 4000

Dato : 03-08-05 21:23

Til min printer fulgte der er ganske godt program med. (Canon)
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Pico

Dato : 03-08-05 21:18

Jimboo wrote:
> hej
>
> Findes det godt program til at printe f.eks billeder i 10x15 cm, når
> nu man har købt papir i den størrelse, de prog. jeg har er ikke til
> at styre.

Hvis du nu fortalte hvilke programmer du har er der større mulighed for
at svare dig. Jeg bruger altid Photoshop til at udskrive billeder, men
jeg mener da at alle billedrelaterede programmer kan gøred det.
Hvis du tænker på at udskrive til kant er det noget din printer skal
understøtte.
Pico

Fra : Erik Larsen

Dato : 04-08-05 10:23

--
Hej Kurt.
Det allernemmeste er at udskrive via XP - fra billedmappen, hvor

Fra : Jimboo

Dato : 04-08-05 17:48

> [...]
> Det allernemmeste er at udskrive via XP - fra billedmappen, hvor
> der også findes talrige udskriftsindstillinger.

Ja ok, jeg ved ikke hvad der sker. Når jeg sætter den til at printe ud i
10x15 bliver billedet 9,6 x 13,6, d.v.s 3 hvide kanter som ikke er lige
brede, men det er måske printeren der ikke dur til det, men den er heller
ikke helt ny mere. Tak til alle for de mange råd.

kurt