Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ML-L3 fjernbetjening til Nikon
Fra : Michael

Dato : 02-08-05 19:12

Jeg har været hos tre fotobutikker som ikke kan
kan skaffe ovenstående før om ca. 1 måned.
Kender I et sted evt. på nettet som har den
på lager?

Mvh. Michael

Fra : Knud I

Dato : 02-08-05 20:01

"Michael" <nospam2me@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har været hos tre fotobutikker som ikke kan
> kan skaffe ovenstående før om ca. 1 måned.
> Kender I et sted evt. på nettet som har den
> på lager?
>
> Mvh. Michael

prøv her
http://www.photoshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=30100397&menuid=1583&level=2
Mvh Knud

Fra : Michael

Dato : 02-08-05 20:22

Knud I wrote:

> prøv her
> http://www.photoshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=30100397&menuid=1583&level=2
> Mvh Knud

Hej Kund
Tak for linket! Den er bestilt!
Mvh. Michael

Fra : Michael

Dato : 04-08-05 19:43

Michael wrote:

> Tak for linket! Den er bestilt!
> Mvh. Michael
Har lige modtaget fjernbetjeningen, virker perfekt, MEN
når jeg slukker kameraet og tænder igen, gemmer den ikke
indstillingen at fjenbetjeningen er slået til. Det betyder
ikke alverden, når det tager max. 2 sek. at slå den til igen.
Er det mon fordi kameraet bruger mere strøm når fjernbetjeningen
er slået til, at det default er slået fra?

Mvh. Michael

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 04-08-05 20:17

> [...]
> Er det mon fordi kameraet bruger mere strøm når fjernbetjeningen
> er slået til, at det default er slået fra?

Indstillingen til remote forsvinder også, hvis kameraet står ubrugt hen i
længere tid. Jeg var ret træt af det, da jeg brugte den til at fotografere
en spætte der fodrede sin unge. Ind i mellem, når man ventede på at
spættemor kom tilbage, så havde den tabt indstillingen til remotebetjening.
Det er i småtingsafdelingen, men lige når man står og skal bruge det, er det
hel..... irriterende

MVH
Thomas

Fra : Michael

Dato : 04-08-05 21:16

Thomas Pedersen wrote:

> [...]
> Det er i småtingsafdelingen, men lige når man står og skal bruge det, er det

Jeg kan indstille kameraet at stå inaktivt i op til 15 min. før det
hopper ud af remote mode. Jeg kan godt huske Dine flotte billeder af
spættemor. I Dit tilfælde kan jeg godt forstå Du blev "en lille smule"
irriteret Det eneste Du i det tilfælde kunne gøre var at tage et
billede en gang i mellem, inden kameraet gik "off line"

Mvh. Michael