Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
sponsor
Fra : Allan

Dato : 01-08-05 06:18

Nogen der ved hvordan man skriver til en sponsor

Allan

Fra : Henrik Hansen

Dato : 01-08-05 08:51

Hej Allan !
Du er velkommen til at sende et oplæg til mig som
beskriver hvad det er du ønsker at få sponsoreret.

Udfra det vil jeg gerne forsøge at skrive et oplæg
samt en handlingsplan til dig for hvorledes du skal
gå frem.

De bedste hilsner
Henrik
henrik.hansen@privat.tele.dk

Fra : Allan

Dato : 01-08-05 18:55

vi er et par gutter der skal til VM i undervands fotografering vi får en del
betalt og så ville det jo være rat hvis man kunne få resten betalt, eller
hvis man kan få film til at træne med mm

Allan

Fra : Jakob

Dato : 02-08-05 00:26

In article <42ee620f$0$13341$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
akent@kabelmailSLET-HER.dk says...
> vi er et par gutter der skal til VM i undervands fotografering vi får en del
> betalt og så ville det jo være rat hvis man kunne få resten betalt, eller
> hvis man kan få film til at træne med mm

Er der ingen der skyder digitalt ? Bare nysgerrig :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Allan

Dato : 02-08-05 14:27

Ikke til denne, men der findes en jeg kan ikke huske hvad den hedder, men
der er DM hvor der også er digitalt

Allan

Fra : Jakob

Dato : 02-08-05 15:22

In article <42ef74b9$0$14971$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
akent@kabelmailSLET-HER.dk says...
> Ikke til denne, men der findes en jeg kan ikke huske hvad den hedder, men
> der er DM hvor der også er digitalt

Ahh ok man må simpelthen ikke, troede der måske var andre årsager til at
det var bedst med film :0), er der en grund til de regler ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Allan

Dato : 02-08-05 20:29

Jeg kan kontakt formanden han vil kunne uddybe dem for dig

Fra : Jakob

Dato : 02-08-05 21:00

In article <42efc98d$0$14913$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
akent@kabelmailSLET-HER.dk says...
> Jeg kan kontakt formanden han vil kunne uddybe dem for dig

Ahh det er sgu ikke nødvendigt, jeg er bare lidt nysgerrig på sporten og
UV fotografering, det kunne være der var en åbenlys grund til at man
ikke brugte digitalt udstyr :0)

--
Venlig hilsen

Jakob