Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Lille canon-raw-konverter?
Fra : Nicolai

Dato : 30-07-05 11:02

Jeg søger et lille handy program der sluger mit 350d's cr2 filer - som klart
alternativ til canons medfølgende.

Nogen der sidder med nogle guldkorn? Kan det samtidigt ændre på billedet er
det også fint ;)

på forhånd tak!

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk/tilbud.php (Få resten af året gratis!)

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 30-07-05 11:07

On Sat, 30 Jul 2005 12:02:27 +0200, Nicolai wrote:

> [...]
> alternativ til canons medfølgende.
>
> Nogen der sidder med nogle guldkorn? Kan det samtidigt ændre på billedet er

RawShooter | essentials 2005 fra http://www.pixmantec.com burde kunne
klare det, men kender det ikke ret godt er gået over til Adobe Camera Raw
3.1.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon Eos 20D

Fra : Nicolai

Dato : 30-07-05 11:37

> RawShooter | essentials 2005 fra http://www.pixmantec.com burde kunne
> klare det, men kender det ikke ret godt er gået over til Adobe Camera Raw
> 3.1.

Ligner meget det jeg søgte - bukker!

Fra : Tommy

Dato : 30-07-05 21:12

Nicolai wrote:
> [...]
> alternativ til canons medfølgende.
>
> Nogen der sidder med nogle guldkorn? Kan det samtidigt ændre på billedet er

DCRAW, den er lille men meget potent i sin konvertering.

http://www.insflug.org/raw/software/tools/dcraw.php3

Tommy

Fra : Thomas Christensen

Dato : 02-08-05 14:03

Nicolai wrote:
> [...]
> alternativ til canons medfølgende.
>
> Nogen der sidder med nogle guldkorn? Kan det samtidigt ændre på billedet er

Breeze Browser Pro er et meget kompetent program til RAW konvertering mm.
Iøvrigt en lyn-hurtig og effektiv billedbrowser og web-galleri generator
og meget andet.
Kan hentes her http://www.breezesys.com

Jeg anvender selv programmet i det daglige - kan absolut anbefales!

/ Thomas