Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Råd om det bedste kamera til undervands fo~
Fra : Claus Christensen

Dato : 30-07-05 08:41

Råd om det bedste kamera til undervands foto

Jeg søger et virkeligt godt digital kamere og undervands hus

Kravene er at det ikke skal være så stort som spejsreflex og det skal også
være til almindelig brug

Men ellers skal det være "det bedste"

Jeg havde forelsket mig i

Olympus undervandshus (PT-023) til Olympus C-8080 WZ købes
Men det er udgået

Er der nogen der har et godt alternativ

Haster da jeg snart skal ned og dykke i Brasilianske færskvands floder med
krystal klart vand

Claus Christensen:

clc at tropica dot dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 30-07-05 09:38

"Claus Christensen"
> [...]
>
> Er der nogen der har et godt alternativ
>

> Haster da jeg snart skal ned og dykke i Brasilianske færskvands floder med

Udgået..???
Prøv at kigge på Oly 7070
www.digideep.com
-max-

Fra : Henrik S.

Dato : 31-07-05 08:09

Canon S70 er også en mulighed - hvis det også skal være rimeligt
kompakt til brug over vandet...

Henrik S.