Studiekreds Syd/sjælland
Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 06-09-05 19:21

Hejsa

Jeg ville bare lige høre hvor mange der ville være interesseret i at der
blev oprettet en studiekreds på Sjælland - nok primært foregående i det
Sydsjællandske...

Gerne, både hvor mange der er interesseret i at deltage, men også gerne
hvor mange der kunne være interesseret i, at hjælpe til hvis dette
skulle blive nødvendigt...

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Søren LH

Dato : 06-09-05 19:33

"Annemette Engell Hansen" <therealnaniaKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:431dde27f05f5@nerdgirl.dk...

> [...]
>
> Gerne, både hvor mange der er interesseret i at deltage, men også gerne
> hvor mange der kunne være interesseret i, at hjælpe til hvis dette

Hvad er emnet/emnerne?

Mvh
Søren

Fra : Joan van der Wehle-J~

Dato : 06-09-05 20:03

Amse du ved hvor du kan finde mig

--
Mange hilsner
Joan

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 06-09-05 20:20

<klip>Jeg ville bare lige høre hvor mange der ville være interesseret i at
der
> blev oprettet en studiekreds på Sjælland -
</klip>

Hvis emnet ellers er interessant som i "katte" f.eks. er jeg da med, klart!

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor i Vordingborg
http://chocolade.dk

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 06-09-05 21:02

> [...]
>
> Gerne, både hvor mange der er interesseret i at deltage, men også gerne
> hvor mange der kunne være interesseret i, at hjælpe til hvis dette

Emner osv. kan jeg ikke sige noget om, dog kan jeg sige så meget, at der
vil være katte indblandet;)

Det er kun en ide som jeg gerne vil have ført ud i livet, men vil gerne
se hvor mange der overhovedet har interesse i, at komme og høre om
forskellige emner ang. katte/hjælpe til, før jeg gider "rode mig ud i
det" :)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-09-05 00:16

"Annemette Engell Hansen" <therealnaniaKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in
message news:431df5d1e8658@nerdgirl.dk...
-klip-
> [...]
> se hvor mange der overhovedet har interesse i, at komme og høre om
> forskellige emner ang. katte/hjælpe til, før jeg gider "rode mig ud i

Hej Annemette.

Nu vil jeg ikke være en total killjoy, men jeg tror du vil få større
tilslutning, hvis du tager tingene i den rette rækkefølge.
Dette er absolut ment som en hjælp til dig, så du kan få din studiekreds op
at stå.
Som f.eks.:

1. Studiekreds - ideer, emner, formål.
Eksempler på emner:
Kattehold for begyndere - Kattens liv og adfærd - Kattetræning - Kattens
kropssprog og adfærd, kattesygdomme - planter og ting i hjemmet ved
kattehold - nyere forskning i kattesygdomme - osv. Vær konkret.
Eksempel på formål: At lære mere om emnet og få det gennemdebatteret.

2. Sted. Leje af lokaler - privat hjem?
Hvis privat, så hvor, hvornår, vær konkret.
Hvis offentligt lokale, hvad så med muligheder for tilskud? Leje? Gratis?
Undersøg mulighederne. Vær konkret.

3. Lærer/foredragsholder - hvad med betaling, minimumsantal tilmeldte?
Ved eget oplæg: Find og planlæg tingene, så du ikke står på bar bund når I
starter, og du får mulighed for at gelejde gruppen videre, hvis I kører
fast.
Vær konkret.

4. Praktiske ting, som tidsramme - hvor mange gange á hvor mange timer?
Hvad med tilmelding/tilsagn, kontakt ved tilmelding/afbud, oplysninger om
transportmuligheder (kørelejlighed/offentlige transportmidler), er der ting
der skal flyttes og arrangeres ved studiekredsens møder - stole, borde, hvem
laver kaffe og tager kage med, hvem rydder op og vasker op - igen:
Vær konkret.

5. Ved kuk i planerne:
Planlæg fra starten, hvad der skal gøres hvis og såfremt og ifald der går
ged i noget som helst i den ovennævnte liste.
På den måde signalerer du at du mener det absolut seriøst med din
studiekreds, og jeg vil tillade mig at mene at du på den måde vil få en
større tilslutning.

Venlig hilsen, og held og lykke herfra, jeg håber at du får ideen ført ud i
livet.

Aragorn_DK - planlægningsfreak.
--
=================
www.welles.dk

Fra : Alice

Dato : 07-09-05 04:41

> [...]

> Jeg ville bare lige høre hvor mange der ville være interesseret i at der
> blev oprettet en studiekreds på Sjælland - nok primært foregående i det

Jeg er absolut interesseret

KH
Alice

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 07-09-05 08:50

> [...]
>
> Jeg ville bare lige høre hvor mange der ville være interesseret i at der
> blev oprettet en studiekreds på Sjælland - nok primært foregående i det

Hej

Jeg er muligvis interesseret men kunne godt tænke mig at høre lidt mere
om ''indeholdet'' før jeg melder mig til .... men synes det lyder
spændende

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 07-09-05 09:09

> [...]
>
> Gerne, både hvor mange der er interesseret i at deltage, men også gerne
> hvor mange der kunne være interesseret i, at hjælpe til hvis dette

Lyder spændende .
Jeg er bestemt også interesseret.

M.v.h. Helle.

Fra : Camilla Baird

Dato : 07-09-05 11:54

Annemette Engell Hansen wrote:
> [...]
>
> Gerne, både hvor mange der er interesseret i at deltage, men også gerne
> hvor mange der kunne være interesseret i, at hjælpe til hvis dette

I hvilket regi ville denne studiekreds evt fungere? hvilken klub? eller
privat?

Må jeg være med, selvom jeg bor i Nordsjælland?
Det er altid hyggeligt at møde andre kattetosser.

mvh Camilla

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 07-09-05 13:13

> [...]
>
> Gerne, både hvor mange der er interesseret i at deltage, men også gerne
> hvor mange der kunne være interesseret i, at hjælpe til hvis dette

Hej Allesammen

Lyder godt at I vil være med :)

Min forespørgsel kommer netop nu, da jeg gerne vil kunne sige, at en
studiekreds enten har - eller ikke har opbakning i det Sjællandske på
vores (Katteklubbens) næste bestyrelsesmøde.

Mine tanker omkring denne studiekreds er baseret på, at jeg ikke synes
der sker ret meget for os kattetosser på Sjælland i "lærings mæssig"
forstand ;)
Mine tanker går meget i retning af samme koncept som vi ser i andre
studiekredse/på andre medlemsmøder!
Altså at der vil blive holdt x-antal arrangementer i løbet af året som
enten vil være gratis eller mod betaling af et mindre beløb. Man kunne
tage næsten hvilket som helt emne op og hvis og når studiekredsen når så
langt vil der self. blive spurgt til hvilke emner der vil være
interessante for jer at høre om.

Så, altså, endnu er det kun meget på tankeplan, men med gode intentioner
;)

Fra : Alice

Dato : 07-09-05 19:41

"Annemette Engell Hansen" skrev

Som skrevet tidligere, så synes jeg at det er en super ide ..........Jeg
både deltager og hjælper gerne hvor jeg kan.
Jeg går selv med en lille opdrætter spire i maven, og vil mægtig gerne
deltage i seminarer der gør mig bedre rustet til det ansvarsfulde arbejde.
Samtidig kunne det da osse være rart at møde andre katte tosser her i vores
område.

Nu er det jo ikke alle katteejere der færdes på news groups, er det noget
der skal / ønskes bekendt gjort på forskellige katte fora ??

KH
Alice
http://www.everlasting-love.dk/

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 08-09-05 08:05

> [...]
>
> Nu er det jo ikke alle katteejere der færdes på news groups, er det noget
> der skal / ønskes bekendt gjort på forskellige katte fora ??

Hej Alice

Tak for tanken - men det er ikke nødvendigt - jeg har "taget prøver" der
hvor jeg selv kommer (div. fora) og vil ikke bekendtgøre det yderligere
før jeg ved om det bliver en realitet - men ellers, tak:)

Fra : Lone Gram Jensen

Dato : 08-09-05 15:17

> [...]
>
> Gerne, både hvor mange der er interesseret i at deltage, men også gerne
> hvor mange der kunne være interesseret i, at hjælpe til hvis dette

Nu er jeg ganske vist ikke boende på sjælland, men jeg er
studiekredsleder i Herning under JYRAK. Vi startede kredsen sidste år
2004 i september månede.

Vil du have nogle ideer og/eller hjælp siger du bare til. Du kan bare
skrive til mig.

Med venlig hilsen
Lone Gram Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 21-09-05 09:46

Så er der "grønt lys" for oprettelsen af en studiekreds på
Sjælland/sydsjælland under Katteklubben. *super*

I forbindelse med dette ville det være dejligt om medlemmer, og andre
interesserede, ville sende deres mailadr. til mig på
nania@norskeskovkatte.info så I kan modtage informationer om hvordan det
går med studiekredsen og hvad tiltag der er "på menuen" :)

Studiekredsen er for alle, både medlemmer af Katteklubben, en af de
andre hovedklubber, men også for folk som ikke er med i en hovedklub.

Når I sender en mail ville det være dejligt om, I fortalte i mailen om I
er medlem af en klub og i så fald hvilken! (navn (og adresse) på
Katteklubbens medlemmer ville også dejligt så vi kan opdatere vores
medlemslister med jeres mailadresse)

Takker

Fra : ninett

Dato : 22-09-05 07:48

> [...]
>
> Jeg ville bare lige høre hvor mange der ville være interesseret i at der
> blev oprettet en studiekreds på Sjælland - nok primært foregående i det

Jeg kunne være interesseret - kan evt. hjælpe til meget billige (på grænsen
af gratis) i Vordingborg?

Kærligst Ninett

fjern nospam ved privat svar

Fra : Joan van der Wehle-J~

Dato : 22-09-05 08:42

"ninett" <ninett@nospam-greenshus.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne være interesseret - kan evt. hjælpe til meget billige (på
grænsen
> af gratis) i Vordingborg?

Billige hvad? *S*

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 22-09-05 15:59

> [...]
>

> meddelelse news:431dde27f05f5@nerdgirl.dk...

> Jeg kunne være interesseret - kan evt. hjælpe til meget billige (på grænsen

Hej Ninett

Er du sød at kontakte mig på nania@norskeskovkatte.info ?