hvor sødt er det
Fra : Allan

Dato : 04-09-05 11:35

Og hej igen ng.
Nej nu kom jeg op af dynerne, Ja noglegange må man godt sove længe.

Men tænk hvor sødt.
Ja jeg sad i sengen og spiste morgenmad foran tv
Men _Rocke kom løbende og smed en tørfodder i min mad.
hvorefter han begyndte at spinde.

Jeg tror han vil dele mad-.-)

Skøre kræ

Mvh Allan

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-09-05 12:55

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERN_com> wrote in message
> [...]
>
> Men tænk hvor sødt.
> Ja jeg sad i sengen og spiste morgenmad foran tv
> Men _Rocke kom løbende og smed en tørfodder i min mad.

Hej Allan.

Han har da *helt selv* fanget den, og vil vise dig hvor dygtig han er!
Aj spøg til side, det er skønt når kræene laver sådan nogle skønne numre, og
det der er sgu ret sødt!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Allan

Dato : 04-09-05 17:13

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Han har da *helt selv* fanget den, og vil vise dig hvor dygtig han er!
> Aj spøg til side, det er skønt når kræene laver sådan nogle skønne numre,

Og Hej jo jeg tror du har ret
Han fik nu også ros.

Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 06-09-05 17:44

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERN_com> skrev i en meddelelse

> "Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

> Og Hej jo jeg tror du har ret
> Han fik nu også ros.
>
> Mvh Allan
Nå nyeste trick er, Snegle ja dem med hus på.
De kan lige være i munden og slæbes ind på kakkelgulvet.
Snegle har åbentbart en rigtig god lyd, når de bliver kastet med poten hen
af et kakkelgulv

Gid de blev der, Ja hvis jeg ikke er ops, Så kommer de i sengen som
gaver , Ja der er landet et par stykker.

Det er jo det jeg siger, Jeg får problemer med ham her

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 20-09-05 15:28

> Det er jo det jeg siger, Jeg får problemer med ham her

Men han lyder dølme skøn

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Allan

Dato : 20-09-05 19:08

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> "Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERN_com> wrote in

> [...]

Hej og tak.
Jo du kan tro han er skøn
Idag viste han mig hvor meget, et kvart franskbrød, kan fylde på gulvet i
hele huset
Og jeg skriver hele huset.

Han snakker hele tiden. Hvis der ikke lige er nogen i nærheden, Ja så
snakker han med sig selv

Stor personlighed der er landet her.
Og det bedste er jo at han er beste ven med Kosmos. De kan tage nogle
løbeture, og slåskampe der vil noget.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 21-09-05 17:15

> Idag viste han mig hvor meget, et kvart franskbrød, kan fylde på
> gulvet i hele huset

Uha ja, det er noget der vil noget