1,8 m ned, kan katten klare det ??
Fra : Jakob

Dato : 03-09-05 21:48

Jeg er flyttet og har ligeså langsomt vænnet katten til at komme ud i
den nye have. Nu har den dog taget sagen i egne poter og var idag
sprunget ud af et vindue og minimum 1,8 m ned på nogle fliser.

Derfor vil jeg lige høre om et sådant stunt synes helt ok med jer, eller
bør jeg lade vinduet være lukket fremover ??

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 03-09-05 22:06

Jakob wrote:
> Derfor vil jeg lige høre om et sådant stunt
> synes helt ok med jer, eller bør jeg lade
> vinduet være lukket fremover ??

Det fungerer sikkert - sålænge katten er sund og rask.

Du kan overveje en katte-trappe, et bræt med nogle pinde på tværs som den
kan gå ned ad.

--
/Lars

Forum for DVD+HDD optagere:
www.recordere.dk

Fra : Sabina H.

Dato : 03-09-05 22:18

Lars Ladingkaer wrote:

> Det fungerer sikkert - sålænge katten er sund og rask.

jeg kan ikke se noget problem i det, som du siger, sålænge katten er sund og
rask....
mine tager den indimellem ned fra toppen af reolen uden problemer, og den er
også omkring 1.8....

> Du kan overveje en katte-trappe, et bræt med nogle pinde på tværs som
> den kan gå ned ad.

eller et tæppebeklædt rør som kan klatres på ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Jakob

Dato : 03-09-05 22:27

In article <431a12f2$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
sabina@websetter.dk says...

> mine tager den indimellem ned fra toppen af reolen uden problemer, og den er
> også omkring 1.8....

OK :0)

> eller et tæppebeklædt rør som kan klatres på ;)

Jo det dur bare ikke rigtigt her da det er noget lejet. Desuden er min
kat sgu så tilbageholdende/sky at det finder den aldrig ud af :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 03-09-05 22:25

In article <431a1066$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, ng.mail2
@ladingkaer.comX says...

> Det fungerer sikkert - sålænge katten er sund og rask.

Ja det var den da indtil den sprang ;0)

> Du kan overveje en katte-trappe, et bræt med nogle pinde på tværs som den
> kan gå ned ad.

Ahh det er sgu ikke sikkert min udlejer synes det er fedt, men jeg skal
sgu have fundet en løsning til vinter :0), ved ikke lige hvordan da jeg
ikke kan smide kattelem i de døre/vinduer der er, det er jo lejet.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Lotte Sylvan

Dato : 04-09-05 08:36

Hvorfor så overhovedet begynde at vænne katten til at komme ud???

Lotte

Fra : Jakob

Dato : 04-09-05 12:16

In article <431aa3ed$0$623$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
lotte.sylvan@mail.tele.dk says...
> Hvorfor så overhovedet begynde at vænne katten til at komme ud???

Det var den vant til der hvor vi kom fra, og jeg synes sgu det er mest
humant at den får lov at komme ud engang imellem når det nu er en
enekat.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Camilla Scharff

Dato : 05-09-05 23:03

> [...]
> sgu have fundet en løsning til vinter :0), ved ikke lige hvordan da jeg
> ikke kan smide kattelem i de døre/vinduer der er, det er jo lejet.

Man kan købe kattelemme til at montere i glas - så skal man bare have
sat en ny rude i når man engang skal flytte, og det koster (som regel)
ikke mange bas-ører, med mindre det er termoruder eller energiruder...

Med venlig hilsen
Camilla Scharff
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jakob

Dato : 06-09-05 08:20

In article <431cc0925255f@nerdgirl.dk>, camillaKATTE@BAKKEburmese.dk
says...

> Man kan købe kattelemme til at montere i glas - så skal man bare have
> sat en ny rude i når man engang skal flytte, og det koster (som regel)
> ikke mange bas-ører, med mindre det er termoruder eller energiruder...

Nye plastdøre/vinduer med termoruder i hele hytten så det vil nok give
min udlejer en prop hvis jeg begynder at pille dem ud :0)
--
Venlig hilsen

Jakob