Desværre :-(
Fra : RC

Dato : 29-08-05 05:39

Oscar har haft en dejlig uge, hvor han har spist godt og været i " topform
".
Desværre begyndte han igen i går aftes og til morgen at kaste op.

Nu tuder jeg , så det bliver kort.
Jeg har besluttet at lade ham sove ind i dag ( formiddag ).
Vi har haft 5 skønne år sammen , nu er han ikke længere rask - og han skal
derfor have fred.

Hilsen en stortudende,
Anya.

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : Kate

Dato : 29-08-05 06:12

> Vi har haft 5 skønne år sammen , nu er han ikke længere rask - og
> han skal derfor have fred.

Åhh, Anya, jeg føler med dig. Hvor er det dog trist at det må ende så
tidligt ;-(

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 29-08-05 07:00

Åhh søde

Det gør mig så ondt for jer, jeg ved hvor meget Oscar betyder for dig, hvis
det kan trøste lidt, kan jeg sige, at jeg ville have valgt det samme, det er
ubærligt gang på gang at skulle se hvor dårligt han har det, både for dig og
for Oscar.

Mange mange tanker og knus til jer

--
Marianne Hellemose
Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her

www.katteansvar.dk

Mahatma Ghandi

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-08-05 08:14

Kære Anya

Hvor gør det mig ondt at læse om Oscar, men du vælger det rigtige for ham.
Det er ikke til at bære, at gå og se ham have det dårligt, så du viser din
store kærlighed til ham ved at give ham fred.
Mange tanker herfra

kærlig hilsen Eva

Fra : Denise

Dato : 29-08-05 08:28

RC wrote:
> [...]
>
> Hilsen en stortudende,
> Anya.
>
> " I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske,

Hvor er jeg trist på jeres vegne, men kan sagtens forstå dit valg, når han
gang på gang render ind i det. Det er I slet ikke tjent med. Men det er
meget, meget trist men en rigtig beslutning du tager.
Knus
Denise

Fra : RC

Dato : 29-08-05 14:56

Jeg fik en veninde til at tage Oscar med ud til dyrlægen ( jeg kunne
simpelthen ikke selv - jeg var / er helt knust ).
Der var en tid kl. 09.30. Hun fortalte bagefter, at han var stille og rolig,
da de kom derud.
Da han sov ind, lå han hos hende.
Hun tog derefter ham med hjem, hvor hun lagde ham til hvile i sin have.
Med sig fik han sit yndlingslegetøj, gå-sele og roser.

Jeg har netop været omme hos ham, hvor vi fik en " lille snak " og jeg
undskyldte, at jeg ikke kunne klare at tage til dyrlægen med ham.
Derefter plantede jeg blomster hos ham.

Min fornuft fortæller mig, at jeg har valgt rigtigt for ham - men for satan
mit hjerte gør ondt.
Gad vide, hvor mange tårer et menneske kan komme af med......

Hilsen,
Anya.

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 29-08-05 15:11

> [...]
> mit hjerte gør ondt.
> Gad vide, hvor mange tårer et menneske kan komme af med......

Hej Anya,

Det gør mig ondt for dig og Oscar Det er frygteligt at skulle sige
farvel til en, som man holder så meget af. Oveni tabet er det bestemt
ikke rart, at man er den, som må tage den tunge beslutning.

Du har taget afsked med Oscar af et kærligt hjerte. Nu har han det ikke
skidt mere. Han har fået fred. Jeg håber med tiden, at dit hjerte ikke
vil gøre ondt mere, selvom Oscar altid vil have en stor plads der.

De varmeste tanker.

Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 29-08-05 17:11

Søde Anya.
Du valgte med hjertet, men ja gu er det hårdt.
Sender dig en masse kram - jeg ved hvor tæt Oscar var/er på dit hjerte.

--
Mange hilsner
Joan

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 29-08-05 14:57

In article <43129154$0$185$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, RC
<2468@jubiimail.dk> wrote:

> Jeg har besluttet at lade ham sove ind i dag ( formiddag ).
> Vi har haft 5 skønne år sammen , nu er han ikke længere rask - og han skal
> derfor have fred.

Det gør mig så ondt - jeg fornemmer hvor meget du holder af Oscar.
Mange tanker til jer begge idag, et knus til dig og god rejse til
Oscar.

--
Knus fra Ann R

Fra : Bente Jepsen

Dato : 29-08-05 15:51

"RC" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har besluttet at lade ham sove ind i dag ( formiddag ).
> Vi har haft 5 skønne år sammen , nu er han ikke længere rask - og han

Åh Anya, hvor er det trist :(((

Det er den sværeste beslutning at skulle tage, og den det er vigtigst man
tager på det rigtige tidspunkt.

Jeg tror du har valgt rigtigt og sender dig en masse trøstekram og varme
tanker og Oscar får et ønske med om en god tur til den anden side .

Knus
Bente

Fra : Lene

Dato : 29-08-05 18:00

De bedste hilsner herfra. Forstår dig til fulde.
Kærlig hilsen Lene og Lillepigen

Fra : Allan

Dato : 29-08-05 18:07

> [...]
> Anya.
>
> " I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du

Og en masse medfølledse herfra, Det er en svær beslutning.
Men når det er ens følelser for katten, der har taget den,Ja så er det den
eneste rigtige.

Mvh Allan
Der stadigvæk savner Boris lidt.

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 29-08-05 20:00

> [...]
> Jeg har besluttet at lade ham sove ind i dag ( formiddag ).
> Vi har haft 5 skønne år sammen , nu er han ikke længere rask - og han skal

Ønsker alt godt for Oscar på den anden side af www.regnbuebroen.dk

Hilsen Linda