olivers kontra extreem
Fra : fam. Ager

Dato : 28-08-05 11:41

hvordan er Olivers kattegrus kontra extreem classic??
det er noget billigere, og beskrivelsen lyder ens.
jeg har før fået extreem fra zooplus, men de har hver gang været i smadder,
så det gider jeg ikke mere det bøvl.

og hvad med deres kattefoder, kontra iams?

jeg har bestilt nogle prøveposer, da det er noget hø at skulle kassere en
sæk fordi mjavserne ikke gider æde det.

mvh. marie

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 28-08-05 15:30

> [...]
>
> og hvad med deres kattefoder, kontra iams?
>
> jeg har bestilt nogle prøveposer, da det er noget hø at skulle kassere en

hej Marie

jeg bruger ikke Olivers kattegrus, men min gamle overvægtige kat spiser med
stor fornøjelse Olivers kattefoder beregnet til gamle og/eller overvægtige
katte. Hun har nu næsten tømt den første 5 kg pose, og jeg synes, jeg kan
se, at hun har tabt sig. Du kan altid returnere foderet til Olivers, hvis
dine dyr ikke vil æde det.

mvh Anelise

Fra : Tournesol

Dato : 29-08-05 07:56

Godmorgen

> hvordan er Olivers kattegrus kontra extreem classic??

Jeg har før brugt EC men bruger nu olivers kattegrus og jeg er fint tilfreds
med det og det lever efter min mening fint op til EC´s standart jeg bruger
60 kg (300 kr hos olivers skal jeg ikke købe et hvis antal sække for at få
rabaten) olivers pr mrd af EC brugte jeg 64 kg (400 kr hvis jeg købte 10
sække afgangen ellers kostede det 500 ca) pr mrd til 9 katte
Er du opdrætter kan du få en rigtig god rabat hvis du betaler med dankort.

Knus Henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 29-08-05 09:27

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> katte
> Er du opdrætter kan du få en rigtig god rabat hvis du betaler med dankort.

tak for det, jeg vil prøve.
det er bare så ærgeligt at handle stort ind, hvis det ikke er noget værd,
jeg er meget tilfreds med ec, men kan man spare en god klat på olivers, og
det er lige så godt, så er det da værd at tage med...

mvh. marie