kat i vasken
Fra : Allan

Dato : 26-08-05 17:42

Hej Ng
Her er lige et link jeg fandt på en anden ng.

http://catsinsinks.com/

En masse gode billeder af noget de fleste katteejere kender.

Mvh Allan

Fra : Eva Schmidt

Dato : 26-08-05 18:00

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse
> Hej Ng
> Her er lige et link jeg fandt på en anden ng.
>
> http://catsinsinks.com/
>
> En masse gode billeder af noget de fleste katteejere kender.
>
> Mvh Allan

Hej Allan

Tak for linket, det er nogle herlige billeder af nogle skønne katte.
Min første kat, Nicky, kunne også godt lide at ligge i vasken på
badeværelset, men ingen af de tre donna´er jeg bor hos nu, har de lyster
*GG*

mvh Eva

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 18:10

> [...]
> Her er lige et link jeg fandt på en anden ng.
>
> http://catsinsinks.com/
>
> En masse gode billeder af noget de fleste katteejere kender.

Tak for linket

Tina

Fra : Allan

Dato : 26-08-05 18:24

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse
> Hej Ng
> Her er lige et link jeg fandt på en anden ng.
>
> http://catsinsinks.com/

He He Min Kosmos kan klemme sig ned i min meget lille toiletvask
Og jo jeg har prøvet at tænde for vandet
Han bliver ligende

Mvh Allan

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 26-08-05 21:23

> He He Min Kosmos kan klemme sig ned i min meget lille toiletvask
> Og jo jeg har prøvet at tænde for vandet
> Han bliver ligende
>
> Mvh Allan
xxxxxxxxxxxxxxxxxx

hmmm.. er det en havkat du har ???

Vores Tilde bliver helt elektrisk over papkasser.. hun MÅ bare sidde i dem,
ellers føler hun at hun er gået glip af noget...

--

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Allan

Dato : 27-08-05 16:32

"Jon & Ann-Rikka" <jonlarsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dem,
> ellers føler hun at hun er gået glip af noget...

He He ja papkasser er gode.
Nej det er en Maine Coon og vand er kun et problem når underulden bliver
våd. Ellers er vand rigtigt sjovt
Mvh Allan

Fra : JytteJ

Dato : 28-08-05 13:18

> [...]
> Her er lige et link jeg fandt på en anden ng.
>
> http://catsinsinks.com/
>
> En masse gode billeder af noget de fleste katteejere kender.

Nååh, det er der fra udtrykket kattevask kommer !!

VH.
JytteJ