Leonardo katte mad
Fra : Allan

Dato : 20-08-05 19:25

Og Hej NG.

Kender i Leonardo katte mad. Jeg var lige på hjemmesiden, Og der har det
fået fine stjerner. Men hvor køber man det?

Mvh Allan

Fra : Steen

Dato : 21-08-05 21:17

www.kirstensdyrebutik.dk har det
Hilsen Steen

Fra : Allan

Dato : 23-08-05 19:35

"Steen" <svalo@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> www.kirstensdyrebutik.dk har det
> Hilsen Steen

Og tak )
Steen
Ja den adrss, Stod jo på hjemmesiden. :( Men jeg røg jo på det første link
og fandt intet. Jeg tror jeg prøver med tlf nr istedet.
Og mange tak for linket.

Mvh Allan

Fra : maz

Dato : 24-08-05 10:10

Allan wrote:
> Ja den adrss, Stod jo på hjemmesiden. :( Men jeg røg jo på det første
> link og fandt intet. Jeg tror jeg prøver med tlf nr istedet.
> Og mange tak for linket.

Her står der lidt om anmeldelser fra andre brugere og hvor det kan købes
henne:
Klik på de enkelte tråde ->

http://groups.google.dk/groups?q=leonardo+foder&hl=da