Kat søger nyt hjem...
Fra : RC

Dato : 20-08-05 12:54

P.g.a. dødsfald mangler en kat på 1 år et nyt hjem.
Den hedder Frigga, er vaccineret og steriliseret.
Den går nu både som inde - og udekat.

Frigga er i Fredericia.

I kan skrive til mig her i gruppen eller på denne mail :
silden2001 snabela yahoo dot dk

Hun kan ses på min hjemmeside : http://oscarogtilde.webbyen.dk/

Venlig hilsen,
Anya.

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : Camilla Baird

Dato : 20-08-05 13:46

RC wrote:

> [...]
> Den går nu både som inde - og udekat.
>
> Frigga er i Fredericia.
>
> I kan skrive til mig her i gruppen eller på denne mail :

Er der også sat en annonce på www.vildkat.dk? Det kan jeg varmt
anbefale.
mvh Camilla

Fra : Anya

Dato : 20-08-05 17:16

> Er der også sat en annonce på www.vildkat.dk? Det kan jeg varmt
> anbefale.
> mvh Camilla

Hej Camilla.

Jeps, jeg skrev en mail til Dorthe samtidigt.

Der er en rettelse nu, da jeg er blevet kontaktet, at søsteren til katten
alligevel ikke har fået et nyt hjem.

SÅ derfor drejer det sig om 2 katte, begge neutraliserede & vaccinerede.
De ser helst, at de kan fortsat kan blive sammen ( som de har været helt
fra
små ).

De kan , hvis ikke andet er muligt, leveres inden for rimelig
kørselsafstand.

Prisen for disse to rødder : Alt du kan give dem et skønt & blivende hjem.

Billede af den anden kat kommer på min hjemmeside senere i dag, når jeg
har
modtaget mail.

/ Anya.

Fra : RC

Dato : 23-08-05 17:31

De har nu fået et godt hjem

Fra : Kate

Dato : 23-08-05 18:35

"RC" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> De har nu fået et godt hjem

Dejligt at høre. Sammen? Gennem vildkat eller "bare" ved egen hjælp?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : RC

Dato : 23-08-05 20:06

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Dejligt at høre. Sammen? Gennem vildkat eller "bare" ved egen hjælp?

Hej Kate.

DESVÆRRE kan de ikke blive sammen.
Men det gode er, at de bliver i familien ( de kommer til at bo hos en søster
og en svigerdatter ).

/ Anya.