jeg har fået min nye kat
Fra : Allan

Dato : 10-08-05 22:38

Hej NG.
Jeg har hentet min nye MCO fra Dk.Boromir
Han hedder egentligt The Rock. Men jeg har nu valgt at kalde ham for Rocke:)

Se ham her http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=598

Er han ikke sød :)

Jeg er ved at sammenfører ham med Kosmos, Ja lige nu på den hårde måde.

Det går fint, De sidder 20 cm fra hinanden og brøler, der flyver ingen
totter, så det er ok. Men jeg får vist ingen nattesøvn her i nat:)

Nå jeg ville lige dele min glæde med jer.
Mvh Allan

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-08-05 23:04

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse
> [...]
> totter, så det er ok. Men jeg får vist ingen nattesøvn her i nat:)
>
> Nå jeg ville lige dele min glæde med jer.

Hej Allan

Stort tillykke med Rocke, hvor er han altså dejlig.
Håber at han og Kosmos snart finder ud af det sammen, så de bliver bedste
venner.
Pøj pøj med det hele

mvh Eva

Fra : Allan

Dato : 10-08-05 23:38

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Stort tillykke med Rocke, hvor er han altså dejlig.
> Håber at han og Kosmos snart finder ud af det sammen, så de bliver bedste

Hej og tak:)
Det går helt fint med sammenføringen. Ja så fint at jeg lægger mig til at
sove nu:)
Der er kun en der knurrer lige nu, og det er ham der løber forest. Gæt hvem
det er Det er ham den ny

Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 11-08-05 04:10

> [...]
> totter, så det er ok. Men jeg får vist ingen nattesøvn her i nat:)
>
> Nå jeg ville lige dele min glæde med jer.
Ja jeg er lige blevet vækket ved at Rocke vaskede mine tæer:) Og Kosmos
vaskede Rocke:)
Så det var en nem sammenføring.

Nu har jeg åbnet for resten af huset, Så jeg kan få lidt nattesøvn, Og mine
tæer i fred.

Kosmos render stadigvæk i røven på Rocke. Men nu siger han små kærlige lyde,
Og Rocke svarrer med lave knurrer lyde:)

Så det går den helt rigtige vej. Kan i sove godt for det gør jeg lige om
lidt:)

Mvh Allan

Fra : Leyna

Dato : 11-08-05 10:15

On Thu, 11 Aug 2005 05:09:44 +0200, "Allan"
<Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> wrote:

>Så det går den helt rigtige vej. Kan i sove godt for det gør jeg lige om
>lidt:)

Du er en heldig mand! Jeg har ikke fået en hel nats søvn siden vi fik
Samson for lidt over en uge siden.
Min mand kan sagtesn få lov at sove, men lige så snart jeg er faldet
hen, så kommer den bette og trykke mig på næsen med blød pote. Det
lyder sikkert både hyggeligt og sjovt, men man er godt nok træt efter
sådan en nat, hvor man er blevet vækket ca. 1 gang i timen af en kælen
og legesyg lille mis.
Samson kan beses her : http://www.leyna.dk/samson-galleri/6.jpg

I nat sov jeg i stuen med de to store hunde. Det var befriende!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Allan

Dato : 11-08-05 22:55

> [...]
> http://www.tungogsmuk.dk
> En forening for den brede del af befolkningen
> Vi holder åbningsfest d. 3. september 2005

Sikke da en sød kat Samson er, Og hvor store poter:)
He He. Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 19-08-05 14:18

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in

> http://www.leyna.dk/samson-galleri/6.jpg

Hold da op, hvor ser han dog lækker ud

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Leyna

Dato : 20-08-05 12:18

On 19 Aug 2005 13:17:50 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

>Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in

>Hold da op, hvor ser han dog lækker ud

Takker. Vi er osse vældig glade for ham (næsten) allesammen.
Popsie, min ældste kat (4 år) og eneste hun i flokken er ikke ret gald
for ham, men nøjes dog med at hvæse ad ham og iøvrigt ignorere ham.
Til gengæld er begge hunde utroligt glade for ham, og dér kan godt
opstå lidt uenighed om hvem af dem der "ejer" ham. *G*

Hundene er 2 store lab-blandinger på små 40 kg. pr. styk, så de kan
godt være lidt voldsomne.

Fra : Denise

Dato : 11-08-05 06:55

Allan wrote:
> [...]
> ingen totter, så det er ok. Men jeg får vist ingen nattesøvn her i
> nat:)
>
> Nå jeg ville lige dele min glæde med jer.

Nåhh, hvor er han dejlig
Det var også godt for Kosmos, at han fik en ny legekammerat. Skønt når
sammenføringen går fint, så Kosmos har nok savnet en ven

--
Hilsen Denise

Fra : JytteJ

Dato : 11-08-05 10:31

> [...]
> Jeg har hentet min nye MCO fra Dk.Boromir
> Han hedder egentligt The Rock. Men jeg har nu valgt at kalde ham for

Nej han er ej. Han er fuldstændig bedårende !!!

vh
JytteJ

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 11-08-05 19:07

> [...]
> Jeg har hentet min nye MCO fra Dk.Boromir
> Han hedder egentligt The Rock. Men jeg har nu valgt at kalde ham for Rocke:)

Årh jo, han ser da helt fantastisk ud! Tillykke med ham

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Allan

Dato : 11-08-05 23:07

> [...]
> Jeg har hentet min nye MCO fra Dk.Boromir
> Han hedder egentligt The Rock. Men jeg har nu valgt at kalde ham for

Hej NG og tak for søde svar:)
I kan tro jeg er glad for ham. He He. Og samenføringen er slut. Ja det
virker som om de har været sammen hele livet, Hvor er det nemt nogle gange:)

Kosmos har ikke været ude i haven i et døgn nu. Men det har han ikke brokket
sig over. Jeg venter lidt endnu med at udvide deres fælles teritorie, Og så
længe han ikke brokker sig, ja så er det nemt. Nu skal jeg lige være sikker
på at Rocke vil beholde sit halsbånd på.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 19-08-05 14:17

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> wrote in

> I kan tro jeg er glad for ham.

Det kan jeg da godt forstå, han ser dælme også dejlig ud

> He He. Og samenføringen er slut. Ja
> det virker som om de har været sammen hele livet, Hvor er det nemt
> nogle gange:)

Ja, er det ikke skønt når det går så let Så let var det også med
Mowgli i sin tid. Lante tog ham til sig med det samme, Johan og Sofie
skulle godt nok have et par dage, men da Mowgli var ligeglad så gik det
let og smertefrit.
Og så er jeg stadig vildt misundelig over din indhegning til dem

Fra : Allan

Dato : 19-08-05 15:24

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> let og smertefrit.
> Og så er jeg stadig vildt misundelig over din indhegning til dem

Hej Kate og tak
De er begge to stadigvæk de bedste venner, De ligger sammen, Og vasker
hinanden, Der bliver slåsset uden lyd, Så det er helt perfekt.

Og hvis jeg ikke havde haft min indhegning, Ja så havde jeg ikke fået lov
til at købe Rocke.

Og netop det du skriver med at Mowgli var ligeglad : ) ja det er nok derfor
min sammenføring gik så nemt.
For Rocke har 2 gode egenskaber, Dog ikke så gode sammen, Han er ikke bange
for noget.
Og han er meget viljestærk, Eller alt skal ske efter hans hoved. Hvis der
sker noget han ikke vil, Ja så skal han nok sige til:)
Feks. jeg havde ham til min egen dyrlæge 20 timer efter jeg fik ham hjem, Ja
kun for at være helt sikker på at han var sund og rask.

Tror du at han gad at blive undersøgt, når der var et andet bord, lige ved
siden af, der var fyldt med en masse spændende ting, der burde undersøges.
Så jeg måtte hjælpe med at holde ham, Det gik nu fint, men som sagt kun 20
timer sammen. He He jeg håber ikke han bliver alt for stor

Og der er ingen tvivl om hvem af kattene der bestemmer her nu :)

Og han kan brokke sig hvis han ligger og sover på eller op af mig, og jeg
kommer til at rejse mig op : )
Det ligner da heller ikke noget.

Så det er en rigtig personlighed der er flyttet ind: )

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 19-08-05 20:41

> Så det er en rigtig personlighed der er flyttet ind: )

Han lyder simpelthen bare for skøn. Mange tillykker med ham. Det er nu
dejligt når de bare flytter ind og føler sig hjemme.

Sjovt nok flyttede Mowgli også bare ind i sin tid, men alligevel er han
en rigtig kylling. Hos dyrlægen får han ben så korte at man tror ham
slet ikke har nogen Herhjemme når vi bare er os, er han en fandens
karl, men når der er gæster er han igen kyllingen der gemmer sig

Når nu det skulle være at Boris ikke kunne mere, så har du og Kosmos da
i hvert fald fået en god erstatning kan jeg høre.

Fra : Allan

Dato : 20-08-05 18:32

> [...]
>
> Når nu det skulle være at Boris ikke kunne mere, så har du og Kosmos da
> i hvert fald fået en god erstatning kan jeg høre.

He He Og din Mowgli lyder som en kopi af min Kosmos:)

Og jo du har ret med hensyn til Boris. Ja han er savnet, Men det duer ikke
at blive ved med savne dem, Så ny miver.
Og med ham her sker der noget hele tiden

Mvh Allan