Royal Canin
Fra : Myggen

Dato : 07-08-05 20:42

Hejsa NG

Jeg har lige et spørgsmål.

Den Royal Canin Fit 32 man ser her:
http://www.zoozity.dk/templates/group.asp?group=93 er det den samme, som
den her: http://www.royalcanin.dk/default.aspx?pageID=171015110&lang=da ???

For umiddelbart kan jeg på sidstnævnte link ikke læse noget om styrkelse af
urinvejene, og billederne af de to poser er desuden heller ikke ens. Så er
der nogen der kan opklare det mysterie???

Mvh
Trine

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-05 08:26

"Myggen" <trine@pixiemachine.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG

> [...]

Indholdet i de to poser er identisk, det er blot Zoozity der bruger et
billede af en nu udgået emballage. De poser de har nu i Zoozity, er dem på
Royal Canins side.

Tina
/der lige har købt 10 kilo RC Fit 32 i Zoozity.

Fra : Myggen

Dato : 08-08-05 09:10

"Tina F." <wunjo(a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Royal Canins side.
>
> Tina
> /der lige har købt 10 kilo RC Fit 32 i Zoozity.

Okay.. mange tak
Men den beskrivelse Zoozity har af fit 32, passer altså godt nok? Jeg tænker
på det med urinvejene...

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-05 09:37

> [...]
>

> Okay.. mange tak
> Men den beskrivelse Zoozity har af fit 32, passer altså godt nok? Jeg

Ja, det passer.

Indholdet af de to poser er fuldstændig identisk, det er blot emballagen der
har skiftet design.

I øvrigt, så er et sundt urinvejssystem noget, RC lægger stor vægt på i al
deres foder. Da jeg snakkede med min dyrlæge om det, sagde hun, at hun
aldrig havde haft en kat i klinikken med urinvejsproblemer som blev fodret
med RC alene. (Til dem der måtte have interesse for det: Hun forhandler
overhovedet ikke RC i sin klinik, så hun er ikke "i lommen" på RC!)

Tina

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 08-08-05 10:11

Tina skrev
<Da jeg snakkede med min dyrlæge om det, sagde hun, at hun aldrig havde haft
en kat i klinikken med urinvejsproblemer som blev fodret med RC alene. >

Det har jeg så haft, en kat fodret med RC alene som fik urinvejsproblemer,
et par gange endda, men da det ikke kun er foderet der kan være synder,
fodrer jeg stadig med det, jeg synes bare at man skal altså ikke føle sig
sikker blot fordi man fodre med RC

--
Marianne Hellemose
Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her

www.katteansvar.dk

Mahatma Ghandi

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-05 10:52

"Marianne Hellemose" <cats@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et par gange endda, men da det ikke kun er foderet der kan være synder,
> fodrer jeg stadig med det, jeg synes bare at man skal altså ikke føle sig

Jeg skrev ikke noget om, at man var sikker, eller at det ikke forekom, jeg
skrev, at min dyrlæge aldrig havde oplevet det i sin klinik!

Tina

Fra : Myggen

Dato : 08-08-05 11:55

> [...]
> med RC alene. (Til dem der måtte have interesse for det: Hun forhandler
> overhovedet ikke RC i sin klinik, så hun er ikke "i lommen" på RC!)

Okay.. det er meget rart at vide..
Vi har nemlig arvet noget RC fit 32, samt noget exigent 35/30 (mener jeg det
er), og overvejer derfor at skifte vores iams ud (der får vores kat til at
prutte helt afsindigt!) med RC, og har den der indoor (da vores kat er ren
indekat, mens den kat vi "arvede" foder fra, kunne rende ud og ind som det
passede den).

Men det er rart at det er noget der går igen i al deres foder, for efter at
have læst flere tråde i denne NG om katte der har haft problemer med
urinvejene, er det noget der bekymrer os.

Igen, mange tak for svaret

Trine