nogen der kender til Katz kradsetræer ?
Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 01-08-05 22:31

http://www.katz.as/Kradsetraer.html

De ser meget kreative ud, og priserne kunne være værre. Men hvis det er
noget hø, gider jeg ikke at spilde min tid på dem.

Jeg håber, at nogle af jer har hørt om det eller sågar har noget stående i
stuen.

Med venlig hilsen

Lise

Fra : Jytte B

Dato : 02-08-05 06:10

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:42ee94a3$0$35088$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> noget hø, gider jeg ikke at spilde min tid på dem.
>
> Jeg håber, at nogle af jer har hørt om det eller sågar har noget stående i

Jeg har hørt fra dem der har købt dem at de er rigtig gode.

Hilsen
Jytte

Fra : Tina

Dato : 02-08-05 08:21

Jytte B wrote:
> "Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> skrev i en
> meddelelse news:42ee94a3$0$35088$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Jeg har også kun hørt godt om dem, og selv stået og pillet ved dem på
udstillinger, og de ER rigtigt lækre
Medved står faktisk på min ønskeseddel - det med hængekøjerne.

Mvh

Tina

--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 02-08-05 09:21

> [...]
> noget hø, gider jeg ikke at spilde min tid på dem.
>
> Jeg håber, at nogle af jer har hørt om det eller sågar har noget stående

Her har misserne et af de små stående på 1. salen - et Baucis II.
Misserne er simpelt hen så glade for det *S*
Næste indkøb bliver et Medved Ultra - for det er der nok køjer i, til alle
6
katte her
Eneste lille ulempe er at plysstoffet ikke holder så godt på stigen (har
jeg
fortalt til Rikke)
Men ellers så er det begge tomler op her.

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Kate

Dato : 02-08-05 19:20

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in

> Næste indkøb bliver et Medved Ultra - for det er der nok køjer i,
> til alle 6
> katte her

Jeg ved ikke om det lige var et Medved ultra de selv havde stående da
jeg købte mit, det var kort tid før de flyttede til Sverige, men
kattene var gode reklamer for det. Det var kæmpestort og stod i deres
store stue, med katte på alle pladser nærmest. Et andet sted i stuen
stod et mindre kradsetræ hvorpå der også sad en kat. Var jeg ikke
sikker da jeg kom, var jeg da overbevist da jeg så det "live"

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kate

Dato : 02-08-05 19:17

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> wrote in

> http://www.katz.as/Kradsetraer.html

Jeg har et Medved som jeg købte sidste år, sept./okt. tror jeg. Det er
flittigt brugt her, specielt Doughnut ælsker det, hun har patent på den
øverste køje. Lante ligger ofte på en af de nederst plader, og kaninen
ligger på en anden.
Godt nok synes jeg det var noget pebret i pris, men det har tålt en
flytning uden at blive ustabilt, det står supergodt.

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 02-08-05 22:49

Mange tak til alle. Det har været meget positiv læsning. Så mangler jeg bare
at få tid, råd og lejlighed til at bygge om, men så er der også god tid til
at måle og finde de rigtige træer.

Tak for gode inputs.

Med venlig hilsen
Lise (og kattene der ikke aner, hvad der venter dem *S*)