Måske kat? :-)
Fra : Nana

Dato : 31-07-05 22:23

Hej gruppe...

Jeg har altid haft katte og elsker dem meget højt, og har nu endelig fået
mulighed for at få en.
Jeg bor i rækkehus tæt på vestvolden med min kæreste, vi har begge tid og
lyst til en kat. Vi har to små hunde (chihuahuas) som katten skal kunne enes
med. Hundene er supervenlige, ikke aggressive og generelt meget fredelige.
Vi overvejer at adoptere en ungkat/voksen kat fra et internat, da vi begge
mener at for mange katte ender deres dage der uden at finde et nyt hjem.
Vil det være helt umuligt at finde en kat, som er vant til/ kan vænne sig
til hundene? Eller skal vi satse på at finde en kat blandt private?

Katten vil få mulighed for at komme ud, når den vil og vi har plads nok til
at den kan få fred for hundene. Det vil dog være lidt trist, hvis den hader
dem på fuld smæk, så den skal i hvertfald kunne tåle synet af dem og med
tiden vænne sig til at de er der.

Har i nogen forslag til hvor vi finder vores drømmemisling? Links? Steder?
Internater? Vi bor i Rødovre, nær København, og har ikke bil, så gerne i
nærheden. Det skal ikke være en fin racekat, alm fed huskat er fint til os.

Mvh. Nana

Fra : Brizz

Dato : 01-08-05 00:48

Nana wrote:

> [...]
> nærheden. Det skal ikke være en fin racekat, alm fed huskat er fint til os.

Der ligger inges kattehjem ude i Ejby. Der går en bus derud til.
Jeg kan ikke huske om de har katte ude i islev. Kan ikke huske hvad
vejen hedder. Men ligger lige ved afkørslen fra motorvejen, Islev.

Held og lykke.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 01-08-05 07:17

Hej Nana

Internatet i Rødovre kan du finde her
www.dyrevaernet.dk Inges Kattehjem er her
www.inges-kattehjem.dk og Kattens Værn er her
www.kattens-vaern.dk Dyrene Beskyttelse har også internater men de ligger
længere væk
http://makeashorterlink.com/?J33562614

Held og lykke med at finde en hundevant kat

--
Marianne Hellemose
Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her

www.katteansvar.dk

Mahatma Ghandi