Katteri Chako nu også med hunde( lidt OT)
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 27-07-05 10:02

Nogle af jer kender siden www.kattehandel.dk og billederne/forholdene det
sted holder/avler katte under, nu
har damen også slået sig på hundehandel og der er ingen grund til at tro at
hundene vil have bedre forhold end dem hun har budt/byder sine katte. Hos
hende handler det udelukkende om at tjene mest muligt uanset hensynet til
dyrene. Damen annoncere pt. i DBA, Gul & Gratis, Dyrenettet og Papkassen,
hun bruger gerne forskellige navne, som regel byerne Langå, Silkeborg og
Hammel og har en stribe forskellige tlf-numre, lige nu sælger hun schæfere
og en enkelt labrador. Jeg skulle måske tilføje at damen IKKE har sine
tilladelser iorden.

Jeg har sendt denne mail på hunde-NG'en, men ved at en del af jer også har
hunde og måske bruger andre fora, så I skal være meget velkomne til sende
advarslen videre.

--
Marianne Hellemose
Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her

www.katteansvar.dk

Mahatma Ghandi

Fra : Helle

Dato : 27-07-05 10:27

"Marianne Hellemose" <cats@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Marianne Hellemose
> Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her

Hvorfor undrer det mig overhovedet ikke at Charlotte nu forsøger sig med
hunde?...åh suk..
Det er jo efterhånden blevet temmelig svært for hende at sælge sine katte,
så må man jo forsøge sig med andre dyr.
Frygteligt...gid man kunne gøre noget...

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 29-07-05 09:54

> [...]
> Mahatma Ghandi
>
> Hvad fanden bilder du dig ind din forbandede smatso???Hvad er det egentlig
du har gang i???
Jeg er sgu ikke nogen HUNDEHANDLER fordi jeg har en annonce i med et par
hunde( som en VEN har betroet mig at hjælpe med at sælge)..Du er da syg
i hovedet,ja...jeg vil sige rådden i roen,men fortsæt dit "store
detektivjob",det klæ'r dig,ISÆR når du ikke ved hvad du GØR,det er da
det bedste af det hele,og gid du må få din straf en dag for ikke at
holde dig til sandhederne,det som du har så helvedes travlt med at jeg
IKKE gør!! Du er rent faktisk det man kalder en løgnagtig MÆR!! Men
kom med nogle beviser på at jeg skulle være HUNDEHANDLER så kan vi jo
snakke sammen derfra!!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 29-07-05 11:05

Charlotte skrev
<og gid du må få din straf en dag for ikke at holde dig til sandhederne >

*GGG* er det så her jeg skal ønske "i rigtig lige måde"

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-07-05 11:29

> [...]
>
> --
> Marianne Hellemose
> Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her

Av, Marianne, der ramte du da vist en øm tå hos kattefabrikant/hundehandler
Charlotte K.
Det må da også være kreperligt, at alle ens fiksfakserier bliver afsløret
næsten hurtigere end man kan nå at sætte dem i værk *GGG*
Og så kan jeg se, at CK´s yderst charmerende sprogbrug er "still going
strong" - men hun kender vel ikke andet, staklen!
Men det er godtnok dagens megagriner, at se hende nævne ordet "sandhed", det
troede jeg ikke eksistrede i hendes begrebsverden !

mvh Eva

Før du køber, sælger omplacerer kat så se her:
www.kattehandel.dk

Fra : Denise

Dato : 29-07-05 11:44

Marianne Hellemose wrote:
> Charlotte skrev
> <og gid du må få din straf en dag for ikke at holde dig til
> sandhederne >
>
> *GGG* er det så her jeg skal ønske "i rigtig lige måde"

Uh ha, der ramte du nok plet, igen marianne
De kan man altid se på hendes sprogbrug, så kommer børnehave sproget og de
fine gloser frem.
Ja sandheden er skam ilde hørt.

--
Hilsen Denise

Fra : Leyna

Dato : 29-07-05 12:59

On Fri, 29 Jul 2005 10:53:52 +0200, Sascha og Sillemis
<chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> wrote:

>Men
>kom med nogle beviser på at jeg skulle være HUNDEHANDLER så kan vi jo
>snakke sammen derfra!!

Med det sprog du iøvrigt fører dig frem med her, tror jeg næppe der er
grundlag for en dialog med NOGEN som helst!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 29-07-05 14:16

Det er altid en udsøgt fornøjelse at læse dine poster, Charlotte !

Fra : Mia Warming og David~

Dato : 29-07-05 15:54

Ikke for at sige at Charlotte ikke har gjort nogen knap så smarte ting
herinde men er der grund til at lave det her til et katteslagsmål? Jeg
mener der er ingen grund til at svine hinanden til og bare fordi
Charlotte bruger nogle meget grimme ord så er der ingen grund til at gå
ned på samme lave niveau.. Ignorere det dog bare i stedet for.

Charlotte.. Jeg ved godt du synes det er træls du ikke kan vrikke med
ørene uden folk skriger op.. men hvad med bare at ignorere det.. Hvis du
bliver så hidsig hver gang risikere du blot at få forhøjet blodtryk.

Alle... Kan vi ikke bare finde kammertonen igen?? Vi er trods alt
civiliserede mennesker.. TAK

Med venlig hilsen
Mia Warming og David Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-07-05 16:40

"Mia Warming og David Hansen" <mtune79KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:42ea431bb960f@nerdgirl.dk...
> [...]
> Charlotte bruger nogle meget grimme ord så er der ingen grund til at gå
> ned på samme lave niveau.. Ignorere det dog bare i stedet for.

Hvis Charlotte holdt sig til at bruge grimme ord, så var der ikke en kat,
der ville gø af det.
Men tal om en kat i hendes varetægt, der dør, fordi hun ikke går til
dyrlægen, tal om katte, der bliver holdt i kaninbure, tal om katte, der
bliver erhvervet under falske forudsætninger og under falsk navn, tal om
killinger, der bliver averteret til salg som orientaler/huskat den ene uge
og som norsk skovkat/huskat den næste (der er mest salg i langhårskatte) tal
om en person, der sælger en meget syg killing, der dør hos de nye ejere, men
inden når at smitte derea anden kat, så den også dør.
Nej Mia, Charlotte skal ikke bare ryste på hovedet og fortsætte sit virke -
hun skal stoppes og hellere i dag end i morgen.
Læs eventuelt her www.kattehandel.dk

mvh Eva

Fra : Mia Warming og David~

Dato : 29-07-05 17:09

Eva.. Ja jeg har godt hørt det alt sammen.. Men vil du ikke give mig ret
i at det forpester luften i vores ellers ret fredelige nyhedsgruppe...
Jeg synes det er fint at dyremishandling skal stoppes men man stopper
det ikke ved at rakke ned på hende, det gør hende blot mere vred og så
bliver der igen skrevet en masse grimme ting herinde.. Jeg synes det er
fint at Marianne fortæller hvad der sker.. Men der er ingen grund til at
hælde benzin på bålet...

Men jeg gider ikke gøre det til et stort skænderi.. Jeg er enig med
jer.. Bare ikke i at det skal ødelægge vores ellers gode gruppe.. Jeg er
glad for at være her og nyder at læse andres viden.. jeg græder med dem
der har oplevet noget trist.. Jubler med de glade.. Men jeg bliver træt
af det når det bare bliver en masse hakkeri.. Uanset hvem der gør det..
Informer os og så er det det..

Kan du følge mig??

Med venlig hilsen
Mia Warming og David Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-07-05 18:35

"Mia Warming og David Hansen" <mtune79KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:42ea54b1bdf3e@nerdgirl.dk...
> [...]
> der har oplevet noget trist.. Jubler med de glade.. Men jeg bliver træt
> af det når det bare bliver en masse hakkeri.. Uanset hvem der gør det..

Hej Mioa

Jo, jeg kan absolut godt følge dig og jeg er heller ikke interesseret i en
omgang mudderkastning, som det altid udarter sig til, når Charlotte kommer
på banen.
Jeg tænkte bare, at du måske intet kendte til damen og hendes meritter og
derfor nærmest havde ondt af hende, derfor lidt forklaring.
Men jeg lover at sætte mig på hænderne og ikke svare, hvis hun igen farer
frem med på sin vanlige charmerende måde *SS*

OK??

mvh Eva

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-07-05 18:44

Undskyld MIA
Det var ikke for at være morsom eller noget, jeg er bare fummelfingret
engang imellem! *S*

Fra : Mia Warming og David~

Dato : 29-07-05 18:53

> Eva Schmidt skrev:
> Undskyld MIA
> Det var ikke for at være morsom eller noget, jeg er bare fummelfingret
> engang imellem! *S*

Helt i orden.. SS.. Men dejligt at vi er enige Jeg har overværet et
par af de tidligere tråde og de var ikke videre behagelige og vil gerne
undgå det for alles bedste...

Med venlig hilsen
Mia Warming og David Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : johny møller

Dato : 29-07-05 20:42

Kald mig krigsliderlig eller andre grove navne.
Men der sker virkelig for lidt i mit liv tror jeg.
Jeg kan virkelig falde ned af stolen af grin over den børnehave det her
forum blir HVER gang der er noget med charlotte herinde, og helt ærlig det
er så sjovt at læse. Jeg har KUN hørt om charlotte herinde, og ønsker ikke
at lære hende at kende for vi deler ikke samme mening om dyr og det vil give
meget konflikt.
Men det er godt nok for sjovt som i farer frem mod hende hele tiden. Seriøst
der må sku da være en måde hvor hun kan stoppes. Og her tænker jeg ikke på
at gøre det igennem dette forum men hvad siger dyrenes beskyttelse til
hende, måske kan de gøre noget.

jobe

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 29-07-05 21:12

"johny møller" <bejo@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> der må sku da være en måde hvor hun kan stoppes. Og her tænker jeg ikke på
> at gøre det igennem dette forum men hvad siger dyrenes beskyttelse til

Der kommer altid nye til i den her gruppe, og jeg synes det er vigtig
information at de får ærlig besked. Med tiden synes jeg enda at folk er
blevet mere beherskede overfor hendes provokationer. Der er grupper på
nettet hvor bølgerne virkelig går højt, så hvis du mangler lidt
"underholdning" (enda af den groteske slags), så vil jeg foreslå dig et kig
www.katteforum.dk
Måske jeg også skal kaldes krigsliderlig, men jeg synes ærligt at det er
fint at der bliver slået i bordet overfor hende hver eneste gang. Hendes
gøren og formåen er under al kritik (og nu du spørger, så er den også under
behandling af diverse myndigheder, men det tager tid)
Om det er en børnehave eller ej, har jeg egentlig ikke lyst til at danne mig
en mening om. Eneste kommentar til det er at hvis niveauet er
børnehave-stadie, så er der en god chance for at alle kan følge med og
forstå budskabet. At vi så alle har opgivet at trænge ind til Charlotte er
en hel anden debat. Der var engang hvor vi prøvede.... det var dengang. ...

Nina

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 30-07-05 08:43

> [...]
>
> Nina
>
> Jamen Nina,du skal fortælle ALLE sandhederne,når du nu ER igang,ikke?? De
såkaldte myndigheder,HAR været her og kigge fordi en flok psyko-kællinger
har travlt med mig,og ALT er i skønneste orden,synd men sandt,her var IKKE
noget at komme efter,men prøv igen,løgnagtige so som mange andre!!

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 30-07-05 08:57

> såkaldte myndigheder,HAR været her og kigge fordi en flok psyko-kællinger
> har travlt med mig,og ALT er i skønneste orden,synd men sandt,her var IKKE
> noget at komme efter,men prøv igen,løgnagtige so som mange andre!!

Den første gang af alting er altid noget særligt. Det her er så første gang
nogensinde, at jeg er blevet kaldt en so.
Charlotte din virkelighedsopfattelse er helt forkert. Ja, myndighederne har
været hos dig, og nej tingene var ikke i orden og det er de stadig ikke. Det
ved du også.

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 30-07-05 09:21

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-07-05 09:52

Charlotte skrev
<Du er fuld af løgn....>

Ja det er efterhånden blevet en standart bemærkning fra dig, det triste er
blot at mens vores beviser på hvem der er "galt på den" vokser støt og
hurtigt, så har du stadig problemer med din "bevis-førelse" både af den ene
og anden art, men du kan da tage et billede af din fornyede tilladelse med
dit digicam så vi alle kan se hvem der er fulde af løgn

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 30-07-05 13:47

Tror jeg ikke du har særlig meget held med at bilde folk ind. Men held og
lykke med det.

Hilsen Nina

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-07-05 09:04

Charlotte skrev
> [...]
>sandt,her var IKKE
noget at komme efter,men prøv igen,løgnagtige so som mange andre!! >

Jamen så forklar lige os "tungnemme" hvorfor du ikke fik din tilladelse
fornyet

forklar os lige hvad *karantæne* betyder

forklar lige hvordan den samme killing kan være til salg
fra "forskellige" mennesker

forklar os lige hvordan Mitzi i følge dig, først blev aflivet på grund af
kronisk sygdom, da din dyrlæge nægtede, var hun pludselig død under
januar-orkanen, men besynderligt nok var hun på et foto Susan tog i Maj
måned, hvordan
hænger det lige sammen

og sidst men ikke mindst forklar lige hvorfor det nu var at Elronds sidste
dage skulle være så pinefulde

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 01-08-05 10:08

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

[snip]

> Men jeg lover at sætte mig på hænderne og ikke svare, hvis hun igen farer
> frem med på sin vanlige charmerende måde *SS*

Problemet med ikke at svare på Charlottes meget aggressive kommentarer er,
at det for nye brugere kan se ud som om, hun faktisk er udsat for en hetz
fra Marianne, og det er vel netop dem, advarslen især er møntet på.

Jeg holder også af, at tonen i nyhedsgrupper er ordentlig, men man kan også
være så konfliktsky og optaget af at holde fred, at budskabet (eller måske
endog sandheden) ryger sig en tur. Jeg sætter i hvert fald pris på, at mange
bakker Marianne op, så hun ikke alene skal kæmpe kampen.

Mvh. Camilla Hæstrup (der hverken kan lide burhøns eller burkatte)

Fra : Eva Schmidt

Dato : 01-08-05 11:08

"Camilla Hæstrup" <usenet@_FJERN_tranlampe.dk> skrev i en meddelelse

> Problemet med ikke at svare på Charlottes meget aggressive kommentarer er,
> at det for nye brugere kan se ud som om, hun faktisk er udsat for en hetz
> fra Marianne, og det er vel netop dem, advarslen især er møntet på.

Du har fuldstændig ret Camilla, så jeg må hellere svare hende alligevel,
selvom det er spildt på hende.
Vi kan ikke have, at nye læsere tror, at fru Kofoed er et stakkels uskyldigt
offer for hysteriske kællinger og klamme søer *GG*
Men nu hvor Marianne stillede hende nogle konkrete spørgsmål, er hun kravlet
tilbage under sin sten, for den slags kan hun bestemt ikke lide.

Mvh Eva (der heller ikke kann lide hverken burhøns, burgrise eller burkatte)

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 01-08-05 11:39

Eva skrev
<Men nu hvor Marianne stillede hende nogle konkrete spørgsmål, er hun
kravlet tilbage under sin sten, for den slags kan hun bestemt ikke lide. >

*GG* næh det virker lige som hvidløg og kors gør på en vampyr )

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 13-08-05 13:05

Til orientering kan jeg fortælle at en af Charlottes sporadiske
samarbejdspartnere er gået hen og blevet lidt mere fast, både med katte og
hundehandlen.

En af vores større dyreværnsorganisationer er på banen og har hjulpet med at
samle sagen og skrive anmeldelse via dem er hele sagen nu sendt til Randers
Politi.

Da charlotte åbenbart føler sig temmelig presset er partneren blevet mere
fast, og de har tilsammen fået endnu flere mail-adr og tlf-numre, tidligere
var det nogle få byer de brugte i annoncerne, men nu er det snart det meste
af midt-nord jylland.

Et udpluk af de mail, tlfnumre og navne de bruger,
sacha@ princess@ isak@ chako@
aslan@ fergie@ emma@ jrf@ jorufi@
ukrut@ amorin@

3192 0670 8771 5903 4212 8046
8063 8064 8066 8069 2687 8328

Udover deres rigtige navne Charlotte og Susanne
bruges også Lene, Marianne, Alice, Sussie, Zenta, Sandra Rusell, Mia,
Katja Fiedel, og Susannes mand optræder som Henrik.

Så pas på jeres dyr, at de ikke uforvarende ender i hænderne på dem, og man
kan altid kontakte en af os fra kattehandel.dk hvis der er brug for at
kende hele emailen og/eller tlfnummeret.