RIP Boris
Fra : Allan

Dato : 26-07-05 23:27

Hej Alle
Jeg er lige kommet hjem fra dyrlægen, hvor jeg har fået Boris aflivet.
Det gik godt nok stærkt, her til sidst, med at få det dårligt, for ham.

Sådan noget nyresvigt er noget kedeligt noget.

Øv, men nu har han fred, Og det før han begyndte at lide rigtigt meget.

Han begyndte at få problemer med balancen her kl 2030.
Men i samråd med dyrlægen skulle jeg vente til i morgen, For han spiste og
drak fint.
Men kl 2330 brækede han sig og sad mellem 2 vandskåle og vippede fra side
til side.
Så var der kun en vej.

Boris var en god kat som vil blive savnet.

Mvh Allan

Fra : Eva Schmidt

Dato : 26-07-05 23:37

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse
> [...]
> til side.
> Så var der kun en vej.
>
> Boris var en god kat som vil blive savnet.

Hej Allan

Det gør mig ondt at høre, at Boris ikke er mere, men du har gjort det bedste
for ham, ved at lade ham få fred.

Det er så pokkers svært at sige farvel, men man må tænke på katten først og
fremmest og så tage den sorg, der følger bagefter.
Tænk på de gode og sjove stunder, du havde med Boris og trøst dig med, at
han ikke lider mere.

Stor trøstehilsen fra Eva

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 27-07-05 00:32

Eva Schmidt wrote:

> [...]
> følger bagefter. Tænk på de gode og sjove stunder, du
> havde med Boris og trøst dig med, at han ikke lider mere.

Hej.

Jeg er helt enig med Eva.

For mere end 4 år siden tog jeg afsked med min højt elskede
kat, den første og eneste.

Selv nu tænker jeg meget ofte på alle de gode oplevelser jeg
havde - og det var mange, og ofte overraskende.

Allan, jeg håber, at du kommer bedre over det, end jeg
gjorde.

- og jeg føler med dig.

/Preben

Fra : Allan

Dato : 27-07-05 21:03

"Preben Kittelmann" <kixitwb@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> Eva Schmidt wrote:

Tak skal i have.

Det er nu aldrig rart at miste en kat man har haft i mange år.

Heldigvis har jeg stadigvæk Kosmos. Det hjælper en del.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 29-07-05 21:37

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> wrote in

> Boris var en god kat som vil blive savnet.

Det er jeg ikke i tvivl om. Jeg føler med dig, det er aldrig rart at gå
den sidste gang til dyrlægen. Kun viden om at man har gjort det rigtige
for katten har fået mig til at komme mig hurtigere over det. Men savnet
det bliver de alle. Oliwer døde for snart 4½år siden og ham savner jeg
stadig, med 4 andre katte i huset.

Giv lige Kosmos et ekstra kram

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Allan

Dato : 29-07-05 21:48

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for katten har fået mig til at komme mig hurtigere over det. Men savnet
> det bliver de alle. Oliwer døde for snart 4½år siden og ham savner jeg

Det gør jeg så

Tak skal du ha

Ja det er ikke nemt men man må videre.
Og jeg er rigtig glag for at at han blev aflivet før han begyndte at ligne
en rosin

Mvh Allan