sætte til salg
Fra : Kari Eiffert

Dato : 24-07-05 09:20

Hej Allesammen!

Vi har langt om længe taget den beslutning at vores hjemmelavede klatretårn
skal sælges. Vore katte bruger det stort set aldrig mere, og så kan vi altså
ikke se nogen grund til at have det stående. Det har dog været en svær
beslutning da vi virkeligt brugte mange timer på det

Men hvor kan man alt sætte det til salg henne? Bare kom med alt der findes.
Der er nok der har beundret det, så det skulle vel kunne lade sig gøre selv
om det er hjemmelavet? Tror I ikke?

Hilsen kari ( og de tre så utaknemmelige misser )

Fra : Carina Kristensen

Dato : 24-07-05 09:42

www.dba.dk
www.guloggratis.dk
www.qxl.dk (dog en auktion)

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 24-07-05 09:52

Eller dk.marked.privat.dyr

Har i overvejet at det står et forkert sted? Katte nægter at bruge et træ
der står forkert....

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Kari Eiffert

Dato : 24-07-05 11:12

"Nina, Tender Tribes" <mail@tenderNOSPAMtribes.dk> skrev i en meddelelse

> Eller dk.marked.privat.dyr
>
> Har i overvejet at det står et forkert sted? Katte nægter at bruge et træ
> der står forkert....
>
> Hilsen Nina
> www.tendertribes.dk

Hej

Vi har overvejet det. Men de har aldrig brugt det til at hvæsse deres kløer
på. Og vi har nu boet tre forskellige steder. I øvrigt kan det ikke stå
andre steder. Vi finder dem heller aldrig mørke steder, og de bruger heller
ikke hulen på det andet miljø vi har. Kun hylderne. Og det tårn vi byggede
består jo udelukkende af huler. Så tror simpelthen vi skal have et der er
lidt mere åben. Tror det her tårn er bedre til lidt mindre katte. De brugte
det rigtigt meget da de var små.

Mvh kari

Fra : Anja P. Johansen

Dato : 24-07-05 14:27

> [...]
> består jo udelukkende af huler. Så tror simpelthen vi skal have et der er
> lidt mere åben. Tror det her tårn er bedre til lidt mindre katte. De

Hej Kari!
Har du evt. et billede af det og en pris?? Så kunne det være at jeg var
interesseret.

MVH Anja

Fra : Kari Eiffert

Dato : 24-07-05 15:30

Hej Anja!

Jeg har smidt en "annonce" inde på dk.marked.privat.dyr. Der er link til
billeder og det hele
Må jo hellere overholde reglerne, og ikke sælge herinde
Håber da du kan lide den

Mvh Kari