Hvilken farve lokumspapir...
Fra : verner

Dato : 07-09-05 16:47

Hvilken farve lokumspapir skal jeg vælge til grøn toiletvæske?

Hilsen
verner

Fra : Brian S Jensen

Dato : 07-09-05 18:13

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken farve lokumspapir skal jeg vælge til grøn toiletvæske?
>
> Hilsen
> verner

Smag og behag - har det så meget at sige ??

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Gismo

Dato : 07-09-05 19:44

verner wrote:
> Hvilken farve lokumspapir skal jeg vælge til grøn toiletvæske?

Helt klart den blå det giver lorte brun, og passer nogenlunde
med det mundgejl du fyrer af.....

Gismo.

Fra : verner

Dato : 07-09-05 21:06

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Helt klart den blå det giver lorte brun, og passer nogenlunde
> med det mundgejl du fyrer af.....
>
> Gismo.

Mener du virkelig det! Tror du ikke kontrasten er større hvis jeg
vælger hvidt? Kan man så ikke bedre se hvor meget man tørrer af ?

Hilsen
verner

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 08-09-05 09:40

> [...]
>
> Mener du virkelig det! Tror du ikke kontrasten er større hvis jeg
> vælger hvidt? Kan man så ikke bedre se hvor meget man tørrer af ?

Du er vist inde på noget af det rigtige Verner. Det bliver sikkert endnu
bedre hvis du dypper det i den grønne kontrastvæske og derefter betragter
resultatet

Hilsen
Peter Marlau

Fra : Sten Bo

Dato : 08-09-05 09:53

"Peter Marlau Knudsen" <pmk@NOSPAMitst.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
,
,

Åh nej - ikke igen.

I burde da kende turen og undgå at gr. skal trækkes med det er kun sat
i for at starte en diskussion.

ØV

Fra : Anette

Dato : 08-09-05 22:28

Sten Bo wrote:
> Åh nej - ikke igen.
>
> I burde da kende turen og undgå at gr. skal trækkes med det er
> kun sat i for at starte en diskussion.

He he , Sten Bo lidt positivt kommer der da ud af det - vi to er helt enige

/ Anette

Fra : henrik Hansen

Dato : 28-09-05 10:35

Anette wrote:

> He he , Sten Bo lidt positivt kommer der da ud af det - vi to er helt enige
>

> / Anette

Hej

Alså...jeg syns sgu ærlig talt at det er meget sjovt med sådan et
spørgsmål...Herregud...hva skader lidt skæg og ballade???
MVH

Ps Jeg foretrækker absolut hvidt.....!!

Fra : Sten Bo

Dato : 28-09-05 12:39

henrik Hansen > skrev:

> [...]
>
> Alså...jeg syns sgu ærlig talt at det er meget sjovt med sådan et
> spørgsmål...Herregud...hva skader lidt skæg og ballade???

Ah nej,.... kommer på grund af tidligere reaktioner i gr. der har haft
en meget trang tid.

Det er min bedste overbevisning at visse personer med vilje har været så
u behagelige og dumme, at dk.f.c ikke har fået den popularitet og trafik
den burde ha haft. Ikke osse BB!! ?

Og - det er ikke skæg og ballade. Det er sat i for at starte en
diskution om, at folk kun spør om ligegyldige ting - altså om kvaliteten
af den debat der kører. Hvor folk så føler folk sig stødt idet det
kraftigt antydes, at det er det eneste man har forstand på.

Helt fint, eller - hvorfor kan man ikke bare la folk passe sine egne
emner grupper hver især og regne med at de interesserede falder ind,
hvis der pludselig ses noget nyt og væsentligt - uanset om det er pis
eller papir. (Skal jeg fortælle de andre på kontoret om hvor blødt det er?)

Prøv en søgning i

http://groups.google.com/group/dk.fritid.camping?hl=da&lr=&ie=UTF-8

på ven verner bo bøjesen BB (og et par andre som ikke er nødvendige) for
at gi en ide om hvad der menes. Eller søg på det lokumspapir og se hvad
der kom ud af det tidligere.

Jeg syntes også, at campister er nogle værre tørvetrillere, mig selv
indbefattet, men det kommer nok dels af gennemsnitsalderen på dem der
har tid til at sidde her og prikke - men også fordi man så nemt bliver
misforstået, når der endelig blive forsøgt med en joke.

Det er kedeligt med det legimationskort
- ligesom man har tænk sig at få fuldskæg.