hvad koster det af få monteret en antenne ~
Fra : dorthee

Dato : 04-09-05 18:44

hej.

Er der nogle der ved hvad det koster. incl arbejdsløn + antennen.

Er der iøvrigt forskel på kvaliteten på antennerne.

mvh
Dorthee

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Gismo

Dato : 04-09-05 18:51

dorthee wrote:
> hej.

> Er der nogle der ved hvad det koster. incl arbejdsløn + antennen.

Ca. 1800.- for en alm. antenne.

> Er der iøvrigt forskel på kvaliteten på antennerne.

De elektroniske skulle være lidt bedre, men det er ikke noget
forhandlerne vil hænge deres hat på.

Gismo.

Fra : Henrik

Dato : 04-09-05 21:40

Ved Brønderslev Caravan kr. 1.500 for en elektronisk antenne inkl. mont.
moms. Kr. 2.500 for en endnu bedre elektronisk antenne inkl. mont. og
moms. Og så vidt jeg husker er det med mast - ja det må det være.

En rigtig god elektronisk antenne Soundex DAE 302 kan købes for 348 hos
Åbybro Caravan eller kr. 498 her www.hks-camping.dk. Dertil kommer en mast
til ca. 600 for en god en. Så er spørgsmålet bare om man tør/vil montere
selv.

(har selv gjort det - det er ikke svært, hvis man er vant til lidt "gør det
selv").

--
Henrik Hougaard
email : fam.hougaard@nejtakstofanet.dk

Fra : Sten Bo

Dato : 05-09-05 10:09

"Henrik" <fam.hougaard@fjern.mig.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
,

Så er spørgsmålet bare om man tør/vil montere
> selv.
>
> (har selv gjort det - det er ikke svært, hvis man er vant til lidt "gør
> det selv").

Læs
http://groups.google.com/group/dk.fritid.camping/msg/0e2e3ad7d4df9b83?dmode=source&hl=da

Jeg har forstået at Jørgen L IKKE selv havde monteret

(han må være på ferie, længe siden jeg har set hans signatur)

Men sikke en tur.

Jeg håber linket virker

Hilsen

Fra : Henrik

Dato : 05-09-05 21:53

Hans antenne hoppede af masten. Tja den var vel ikke spændt godtnok fast på
masten. Så uha da vist det var en forhandler, der havde monteret.

Den mast jeg hentyder til er af den tykke slags (ser mange tynde rund
omkring på vognene), så der er mulighed for at spænde antennen rigtig godt
fast (røret trykkes ikke af fastspændingen).