Hvad står der på din slutseddel?
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-09-05 17:09

Hvad står der på din slutseddel ang. garanti og reklamationsret, når du
køber en campingvogn hos en dansk forhandler i disse tider?

Hiv slutsedlen frem og skriv af :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 07-09-05 23:39

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message
> Hvad står der på din slutseddel ang. garanti og reklamationsret, når du
> køber en campingvogn hos en dansk forhandler i disse tider?

Kan det ikke være ligegyldigt? for uanset hvad der står så gælder købeloven,
og den kan ikke fraviges tilugunst for kunden

Peter

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-09-05 13:06

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message

> Kan det ikke være ligegyldigt? for uanset hvad der står så gælder
> købeloven, og den kan ikke fraviges tilugunst for kunden

Netop. Men hvor mange er klar over at det er sådan?

--
Per, Esbjerg

Fra : LS

Dato : 08-09-05 15:43

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det ikke være ligegyldigt? for uanset hvad der står så gælder
> købeloven, og den kan ikke fraviges tilugunst for kunden
>
> Peter

Nej helt ligegyldigt kan det jo ikke være for man kan godt fravige
købeloven
til gunst for kunden. Købe loven kan ikke diskuteres men alt det man har
aftalt som ikke står i købeloven er jo det man kan komme op at skændes om
og
blive sur over.

Fra : Ole Larsen

Dato : 18-09-05 20:44

"LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> aftalt som ikke står i købeloven er jo det man kan komme op at skændes om

Ja men hvis det står i slutsedlen,som det oprindelige spørgsmål gik på,er
der vel ikke noget at skændes om.

Mvh
Ole

Fra : Per Henneberg Kriste~